پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1395 ساعت 05:03:: شناسه خبر: 2749

فرماندارشهرستان چرام در نشست شورای سلامت:

خبرنگار باید دنبال حاشیه سازی در جامعه نباشد

خبر نگار باید قلمش از روی انصاف بوده و عین واقعیت را بنگارد، دنبال حاشیه‌سازی در جامعه نباشد، چرا که وقتی رسانه‌ای بر خلاف واقعیت بنویسد، نمی‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و وقتی رسانه برچسب بی‌اعتمادی را بخورد قطعا جایگاهی ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارچرام در نشست شورای سلامت با بیان اینکه ویترین خدمات دولت تدبیر و امید بحث تغییر و تحول نظام سلامت است، اظهار کرد: بارها تاکید داشتیم از مهمترین جلسات ما تشکیل کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی بوده که نیاز است کارهای خوبی در این وادی انجام گیرد.

به گزارش صدای جنوب ،فرماندار چرام با اشاره به مشکلات شهرستان چرام در حوزه بهداشت و درمان و با بیان اینکه جمع‌آوری احشام در شهرستان چرام دغدغه اصلی ما بوده که در همه جلسات مطرح می‌شود، عنوان داشت: از معضلات مشترک ما با کهگیلویه نیز بحث کشتارگاه بوده که توان شهرستان در حال حاضر فقط همین است اما باید تدبیری اندیشیده شود و این مشکل یک بار برای همیشه رفع شود.

وی با تاکید بر آموزش دهیاران در جهت کلر زنی آب روستاها به نظارت و بازدید میدانی در ماه مبارک رمضان اشاره داشت و ابراز کرد: در این ایام بحث نظارت بر اغذیه فروشی‌ها و شیرینی‌های زولبیا و بامیه در اولویت قرار گیرد تا از بروز مشکلات و بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه‌ای که ویژه هستند، می‌فهمند و درک می‌کنند، تصریح کرد: به فرموده امام راحل خبر نگار باید قلمش از روی انصاف بوده و عین واقعیت را بنگارد، دنبال حاشیه‌سازی در جامعه نباشد، چرا که وقتی رسانه‌ای بر خلاف واقعیت بنویسد، نمی‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و وقتی رسانه برچسب بی‌اعتمادی را بخورد قطعا جایگاهی ندارد./جمانیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت