پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1396 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 27493

با حضور مسئولان کشوری و استانی ؛

دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهارداشت:توسعه مباحث فرهنگی و اجتماعی با تکیه بر ظرفیت های دفاع مقدس از جمله هدفگذاری های این خبرگزاری است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

آیین افتتاح دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معاون اداری پشتیبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس بسیج رسانه استان برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین افتتاح این دفتر گفت:این دفتر  قبلا به صورت رسمی فعال بود و مراحل قانونی آن در یکسال گذشته انجام شده است .امیرعباس آسمند افزود: هدف اصلی این خبرگزاری، انتشار اخبار مربوط به دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.آسمند ابراز داشت: توسعه مباحث فرهنگی و اجتماعی با تکیه بر ظرفیت های دفاع مقدس از جمله هدفگذاری های این خبرگزاری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: این خبرگزاری در بین استان های کشور رتبه بیستم را داشت که پس از تعیین متولی به رتبه هشتم استان ها رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است که این خبرگزاری رشد مناسب تری داشته و روزانه چندین خبر در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم.
آسمند بیان داشت: تلاش داریم که با تعامل با دستگاه ها و رسانه ها، این ارتقاء کمی به کیفیت تمام عیار تبدیل شود و تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه دفاع مقدس را به عنوان منبع معتبر داشته باشیم.

برپایه گزارش صدای جنوب ، پیش از این طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، «مرضیه جوشن» به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود.

جوشن ازخبرنگاران باسابقه استان می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب اغاز بکار این خبرگزاری تاثیرگزار را به خانم جوشن وسایر همکارانشان تبریک می گوید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت