پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1396 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 28006

مدیر جهاد کشاورزی:

نخستین طرح پرواربندی شتر مرغ شهرستان کهگیلویه در دهه فجر افتتاح می شود

سیدعمران تقوی گفت:اولین طرح پرواربندی شتر مرغ به ظرفیت ۳۰۰ قطعه در زمینی به مساحت یک هکتار در روستایی بی بی زلیخانی سوق احداث و عملیات اجرایی ان تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

نخستین طرح پرواربندی شتر مرغ شهرستان کهگیلویه در دهه فجر افتتاح خواهد شد
به گزارش صدای جنوب،مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه طی بازدید از طرحهای دامپروری در حال اجرای  این شهرستان بیان کردبا تلاش کارکنان اداره بهبود تولیدات دامی در دهه فجرامسال  شاهد شروع فعالیت اولین طرح پرورش شتر مرغ در کهگیلویه خواهیم بود.
سیدعمران تقوی گفت: این طرح به ظرفیت ۳۰۰ قطعه در زمینی به مساحت یک هکتار در روستایی بی بی زلیخانی احداث و عملیات اجرایی ان تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.
وی سالم ترین نوع گوشت ،تولید چرم قوی تر و ظریفتر و سطح تولید بیشتر از چرم گاو و همچنین تولید گوشت با نسبتی بسیار زیادتر از گوشت گاو (تقریباً ۵ برابر) را مهمترین دلایل تولید و پرورش شتر مرغ بیان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه  همچنبن از کلنگ زنی دومین طرح پرورش بوقلمون شهرستان در روستای چنگلوا خبر داد
تقوی گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع با ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه و تولید سالانه ۲۴۰ تن گوشت بوقلمون با سرمایه شخصی یکی از اهالی روستا اجرا می شود.
مدیر جهاد کشاورزی در پایان گفت باتلاش فراوان همکارانم در اداره بهبود تولیدات دامی خوشبختانه از سال ۱۳۹۳ تا کنون ۵طرح مرغداری ،یک طرح پرورش بوقلمون و دو طرح پرواربندی گوساله وارد چرخه تولید شده اند ضمن اینکه فاز اول طرح در حال اجرای گاوشیری ۱۰۰۰ راسی نیز بزودی تکمیل خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت