پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1396 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 28575

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز به ریاست علی‌محمد احمدی در حالی برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز به ریاست علی‌محمد احمدی در حالی برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به برخی از مدیران تذکراتی داد و صحبت‌های در نوع خود جالبی مطرح کرد که نشان دهنده عدم رضایت وی از عملکرد این دسته از مدیران است.

بحث اصلی در این نشست مربوط به مشکلات کارخانه سیمان یاسوج بود که استاندار به جد خواستار برطرف شدن مشکلات پیش روی این واحد تولیدی بود و از مسوولان و به خصوص شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله برق و گاز خواست تا نهایت همکاری را با سرمایه‌‌‌گذار لبنانی این واحد تولیدی داشته باشند.

در این بین دیالوگی که میان استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان رد و بدل شد جالب توجه به نظر رسید و استاندار به صراحت از خادم مدیر شرکت گاز خواست تا در خصوص وصول مطالبات از کارخانه سیمان مارگون با این واحد تولیدی نهایت همکاری را داشته باشد.

علی‌محمد احمدی خطاب به خادم مدیر شرکت گاز استان که برای وصول مطالبات از کارخانه سیمان مارگون توجیهاتی داشت اظهار کرد: به دلیل نامه‌ای که شخص آقای زنگنه داده نباید گاز کارخانه سیمان را قطع کنید.

خادم مدیر شرکت گاز استان که در سخنان خود از تعامل بالا با شرکت سیمان سخن به میان آورد مورد خطاب استاندار قرار گرفت که اگر تعامل داشتید یک تماس با من می‌گرفتید و در این مورد کسب تکلیف می‌کردید لذا شما اهل چیز دیگری هستید نه اهل تعامل.

خادم مدیر شرکت گاز استان در ادامه با اشاره به این که دیوان محاسبات من را خواسته و بحث مطالبات ما ذاتی است و در حال حاضر ۵۰ میلیارد تومان ما دست سی‌ان‌جی‌هاست با واکنش استاندار همراه شد.

استاندار اظهار کرد: شما اول بدهی سی‌ان‌جی‌ها را از آن‌ها بگیر تا نوبت کارخانه سیمان مارگون فرا برسد آن وقت خودم آن را می‌دهم.

همچنین استاندار توصیه‌ای اخلاقی به مدیرعامل شرکت گاز استان کرد و گفت: وقتی یک مصوبه‌ای دارید یک رونوشت از آن را هم به من بدهید.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم حضور یکی از مدیران مرتبط با مشکلات کارخانه سیمان مارگون هم سوال کرد که دیودیده رئیس سازمان صنعت و تجارت استان گفت خودمان از ایشان دعوت نکردیم.

استاندار با ابراز تعجب از این که چرا این مدیر به جلسه دعوت نشده است گفت: این مدیر وقتی در جلسات هست به ما اطلاعات غلط می‌دهد وای به روزی که اصلا حضور نداشته باشد.

احمدی از معاون خود خواست تا در خصوص اقداماتی که این مدیر باید در خصوص کارخانه سیمان انجام دهد و وظایفی که بر عهده دارد و تعهداتی که نسبت به این کارخانه دارد گزارشی تهیه کند.

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت