پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1396 ساعت 02:10:: شناسه خبر: 28995

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیری نیازهای عمرانی و مسکن خانوارهای تحت پوشش، اولویت کاری این نهاد حمایتی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شده است.

فرید محبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۵۰۰ خدمت عمرانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
وی افزود: مهمترین این خدمات عمرانی شامل ساخت و خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌ سازی مسکن روستایی و خرید انشعاب های آب، برق و گاز بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.
محبی عنوان کرد: پیگیری کردن نیازمندی ‌های عمرانی و مسکن خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین برنامه ‌ها و اولویت های کاری این نهاد حمایتی است.
۲۹ هزار و ۷۱۹ خانوار با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌ شود.
۷۵ درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، ۲۳ درصد شهری و ۲ درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با ۲۱ درصد و شهرستان گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده ‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت