پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1396 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 29475

بخشدار مرکزی چرام :

قانون‌شکنی و هنجارشکنی را محکوم می‌کنیم

بخشدار چرام بیان کرد:عده ای دست به قانون‌شکنی،هنجارشکنی و تنش در جامعه کردند که این حرکت را محکوم می‌کنیم و امیدواریم چنین افرادی که دلسوز مردم نیستند، راه راست را پیدا کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز بخشدارمرکزی چرام در جلسه شورای سواد آموزی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد سوادآموزی بیان کرد: دوستان ما در آموزش و پرورش تلاش ‌های زیادی می‌کنند که قابل تقدیر است.

الیاس افسردیر با اشاره به حوادثی که در سطح کشور رخ می دهد، گفت: اگرچه ملتی مدنی و فرهنگی هستیم، اما در قانون هم موجود است که هر کسی که اعتراض یا نقدی دارد، می‌تواند در قالب و مجوزات قانونی بیان کند.

وی افزود:اما عده ای دست به قانون‌شکنی،هنجارشکنی و تنش در جامعه کردند که این حرکت را محکوم می‌کنیم و چنین افرادی که دلسوز مردم نیستند  امیدواریم راه راست را پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به جریان های مختلف در جامعه اظهار کرد: جریان های متفاوت سیاسی متعددی در کشور وجود دارد اما جریانی که بهرحال در حوزه ریاست جمهوری پیروز نشده اند،باید تابع باشند .

بخشدار چرام بیان کرد:عده ای دست به قانون‌شکنی،هنجارشکنی و تنش در جامعه کردند که این حرکت را محکوم می‌کنیم و امیدواریم چنین افرادی که دلسوز مردم نیستند، راه راست را پیدا کنند.

وی ادامه داد:ملتی که دارای تحصیل و سواد و آگاهی باشد،حتما آگاهانه تصمیم می گیرد و جلو می رود و کسی برای آن ملت تصمیم نخواهد گرفت.

افسردیر افزود:دهیاران ما در روستاها آماده فعالیت در راستای افزایش سواد آموزی هستند که پیشنهاد می‌شود در این روستاها افراد بی سواد شناسایی شوند.

بخشدار مرکزی چرام گفت: اگر جامعه دارای سواد بیشتری باشند، اهدافمان بهتر جلو رفته و زمینه پیشرفت راحت تر فراهم می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت