پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1396 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 29865

خطبه های امروز نماز جمعه در کهگیلویه وبویراحمد

مراسم‌ عبادی سیاسی نمازجمعه امروز در شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم‌ عبادی سیاسی نمازجمعه امروز در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب؛حجت‌الاسلام سید‌نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته اظهار داشت: سوءاستفاده برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای استخدام‌ فله‌ای فامیلی و باندی بسیار تلخ بوده به گونه‌ای بعد از شنیدن باید چند روزی را نارحت بود.

وی با تاکید بر اینکه استخدام‌های فله و بدون ضابطه به نظام اسلامی ضربه می‌زند، عنوان کرد: در نظام اسلامی تمامی افراد باید از حق و حقوق مساوی برخوردار باشند نه اینکه برخی با داشتن تحصیلات عالیه سال‌ها بیکار بوده ولی برخی با کمترین تحصیلات به دلیل فامیل بودن با مدیر فلان دستگاه به شکل‌های مختلف اعم از شرکتی-قراردادی و یا حجمی استخدام شود.

افشار ابراز کرد: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی بستگان خود را به صورت شرکتی جذب کرده‌اند و بعد با این عنوان که نیروهای شرکتی ربطی به اداره ندارد و توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، توجیه می‌کنند ولی به این موضوع که چگونه نورچشمی‌ها مشغول به کار شده‌اند ولی خبر از دیگران نیست پاسخ نمی‌دهند.

امام جمعه چرام خواستار پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها و برخورد با مدیران استخدام‌ کننده فله‌ای نورچشمی‌ها شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضائیه و سازمان‌های زیرمجموعه بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

افشار تاکید کرد: مدیری که مردم را بااعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند، باید بیاورید و درنماز جمعه شلاق زده شود تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.

وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از وضعیت موجود و بی عدالتی‌ها و تبعیض نگرانند و طبق وعده‌های روزهای اول آغاز فعالیتتان منتظر برخورد با عاملان بی عدالتی هستند زیرا حرف درمان درد مردم این استان نیست و منتظر برخورد شما با متخلفان هستند.

حکایت استخدام فله‌ای و بدون ضابطه یک طایفه خاص

امام جمعه لنده نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده عالی دولت در استان نباید وعده‌های روزهای آغازین فعالیت خود را فراموش کند زیرا مردم بی صبرانه منتظر برخورد با مدیران ناکارآمد و متخلف به استخدام‌های فله‌ای، تبعیض و بی عدالتی هستند.

حجت‌الاسلام سید‌هدایت محمودی‌اصل افزود: یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد افراد زیادی را از یک طایفه خاص در قالب نیروهای شرکتی مشغول به کار کرده و هم اکنون اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت آنان در حال انجام است در حالی افراد دیگری نیز در همین دستگاه وجود دارد که با سابقه بیش از ۱۰ سال همچنان نیروی شرکتی هستند.

وی عنوان کرد: مدیران تخلفات خود را با طرح این موضوع که نیروهای شرکتی ربطی به دستگاه دولتی ندارد، توجیه می‌کنند ولی چگونه هم اکنون بنای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هم طایفه‌ای خود را دارد.

محمودی‌اصل بیان کرد: این استان در زمینه مسائل طایفه گرایی و زد و بندهای سیاسی زخم خورده است و انتظار می‌رود نماینده عالی دولت برای برطرف کردن این درد بزرگ علاجی پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت: ائمه جمعه مشکلات مردم را باید مطابق با وظیفه شرعی و قانونی خود در تریبون‌های نماز جمعه فریاد بزنند و مسئولان و متولیان امر نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

مردم نسبت به سهام عدالت اعتراض دارند

حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: کلید بهشت و رهایی از مشکلات دنیا و آخرت رعایت تقواست و هر کجا دچار مشکل شویم جایی است که بی تقوایی کردیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز روز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است گفت: برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده و خون‌های پاک فراوانی ریخته شده است و امروز وظیفه ماست تا از خون این شهدا محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه انسان پس از این عمر کوتاه در دنیا برای همیشه وجود دارد اما این آسایش و رنج ابدی آن مرهون این زندگی دنیایی است، افزود: یکی از سئولاتی که پس از مرگ از ما می پرسند پیرامون انقلاب است، از ما می‌پرسند از انقلاب چگونه حمایت و حراست کردید.

حسینی بیان کرد: در طول تاریخ اینگونه بوده که عده‌ای همراه حضرت ابراهیم(ع) و حضرت نوح(ع) و دیگر پیامبران بودند و عده‌ای دیگر نیز طرف فرعون و ستمگران بودند و در زمان پیامبر(ص) عده ای طرف پیامبر و ارزش‌های دینی بودند و در این راه جان می‌دادند و عده‌ای دیگر هم در طرف مقابل شمشیر می‌کشیدند و در زمان امیرالمومنین هم همین‌گونه بود و اینها همه در آن دنیا سئوال دارد.

وی با بیان اینکه امروز میدان جهاد برای دفاع از دین باز است، افزود: نباید به خاطر اندک کمبودی به ریشه انقلاب ضربه بزنیم و به آن اعتراض کنیم و یا در میدان دفاع و حمایت از انقلاب، ولایت و ارزش‌های دینی حضور نداشته باشیم.

حسینی ادامه داد: اگر به طرف آمریکا و استکبار برویم و یا میدان دفاع را خالی کینم در هر دو صورت زندگی ما تباه می‌شود.

وی با اشاره به اعتراض مردم نسبت به سهام عدالت گفت: مردم حق دارند و می‌گویند پس از چند سال که سهام عدالت به ما اختصاص پیدا کرده مبلغ ناچیزی حدود ۲۰ هزار تومان است که اگر این پول را هم نمی‌دادید بهتر بود.

امام جمعه دهدشت افزود: باید در برنامه تدبیر و تعقل باشد زیرا همه نسبت به بحث سهام عدالت اعتراض دارند.

**

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به دلایل قرآن برای اثبات معاد اشاره و گفت: یادآوری آفرینش نخستین انسان و زنده شدگان مردگان و حیات مجدد آنان که به داستان حضرت عزیز پیامبر(ص) در آیه ۲۵۹سوره بقره و داستان حضرت ابراهیم(ع) و زنده شد پرندگان در آیه سوره بقره به اثبات معاد اشاره دارند.

صلواتی به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره و به تبیین بیانات پرداخت و خواستار تاکید مسوولان به مشکلات مردم و پیروی کردن مردم و مسوولان از بیانات رهبر معظم انقلاب پس از آشوب‌های هفته‌های اخیر شد.

وی به فرار شاه از کشور در ۲۶ دی ماه اشاره و عنوان کرد: روز ۲۶ دی ماه و فرار شاه خائن یکی از روزهای به یادماندنی و تاریخی و فراموش ناشدنی مردم ایران همین روز است و حضرت امام این اتفاق را اولین مرحله پیروزی ملت دانست و روز ۲۶ دی ماه پایان دوره ظلم و دیکتاتوری در ایران اسلامی بود و رمز و شرط بقاء جمهوری اسلامی انگیزه انقلابی و روحیه انقلابی برای حفظ جمهوری اسلامی یک ضرورت است.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: راه پیشرفت جمهوری اسلامی تکیه بر روحیه انقلابی و احیای آن است و انقلابی‌گری یعنی اینکه مسوولان کشور هدفشان راضی کردن قدرتهای مستکبر نباشد و هدفشان راضی کردن مردم و به کار گرفتن نیروهای داخلی است.

وی به موضوع فیلتر فضای مجازی هم اشاره و خاطرنشان کرد: بعضی‌ها آدرس غلط به مردم ندهند مشکل مردم فیلتر یا رفع فیلتر نیست مشکل مردم بیکاری گرانی مشکلات معیشتی است.

صلواتی به استخدام‌های غیر قانونی در استان اشاره و یادآور شد: بلایی که امروز باعث ناامیدی جوانان استان شده پارتی بازی و استخدام های فامیلی، قومی، طایفه، خطی و سیاسی است و این یک ظلم بزرگ است و استاندار محترم در ابتدای ورودشان به استان قول دادند که برخورد کنند و از آن جلوگیری می کنند انتظار افکار عمومی و خواسته به حق مردم این است که تا به امروز چه برخوردی شده؟ چرا این وعده عملی نشده؟ چطور در بعضی جاها استخدام های فامیلی که کمتر از یکی دوسال استخدام شرکتی شدند تبدیل وضعیت می‌کنید.

وی گفت: اما نیروهای ۸ الی ۱۰ سال قبلی را یا اخراج می کنید یا به همان حال سابق نگه می‌دارید و مدیریت با نگاه سیاسی و خطی در این استان باعث عقب ماندگی می‌شود و یک جنایت در حق مردم است که انتظار است انسان‌هایی شایسته، لایق، متعهد، مختخصص، دلسوز، ولایی و انقلابی در راس امور باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی به مدیریت‌های ضعیف در بیشتر مناطق استان اشاره و اضافه کرد: ای کاش یک روزی در این مملکت و در این استان مدیرانی که عملکرد قابل دفاع و در خور شان نظام جمهوری اسلامی ندارند، باعث تضعیف مردم، در حق نظام و انقلاب جفا کردند و آثار زیانباری که در حوزه کاری به جای می گذارند محاکمه می‌شدند و در همین دنیا به سزای خیانتشان می رسیدند.

صلواتی با بیان اینکه مسوولیت در نظام اسلامی امانت است تصریح کرد: در عوض زحمات و تلاش و مجادتهای انبیاء، اولیاء و خون شهیدان حق این است مدیری که حق این امانت را رعایت نمی‌کند و خیانت می‌کند، ظلم می‌کند، گرفتاری برای مردم ایجاد می‌کند که حتی بعضا مورد حمایت جناح‌ها سیاسی قرار می‌گیرد و حتی زمینه ارتقاء کاری او را فراهم می‌کنند حق این است این مدیر در پایان مسوولیت مورد محاکمه قرار بگیرد و به سزای آثار سوء مدیریتش برسد.

**

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به رمز موفقیت‌های جمهوری اسلامی اظهار کرد: رمز موفقیت ما در طول نزدیک به چهار دهه اخیر اتحاد و انسجام و اتکال به خداوند بوده است.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به روز ۲۷ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: این روز سالروز شهادت شهید والامقام نواب صفوی است.

حسینی با برشمردن سوابق مبارزاتی آن شهید والامقام اظهار کرد: فدائیان اسلام جان خود را در راه اسلام و مردم و ارزش‌های اسلامی نثار کردند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنان مهم رهبری معظم انقلاب در روز ۱۹ دی‌ماه در جمع مردم قم اشاره کرد و گفت: رهبری به مثلث شومی اشاره کردند که پشت صحنه اغتشاشات اخیر هستند.

حسینی به نقش آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: اما مردم با پیروی از رهبری معظم انقلاب همچون سد محکمی در برابر فتنه‌ها ایستادند.

وی با بیان این که مسؤولان باید نسبت به پی‌گیری مشکلات مردم حساسیت به خرح دهند تصریح کرد: مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با بیان این که مردم ایران با اتحاد و بصیرت خود دشمنان را مأیوس می‌کنند خاطرنشان کرد: ملت هم نباید از دشمنان و توطئه‌های آن‌ها غفلت کنند.

**

نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.

کیانی‌اصل به روز ۲۶ دی ماه فرار شاه از کشور اشاره و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران روزهای تلخ و شیرین فراوانی را پشت سر گذاشت یکی از این روزهای به یاد ماندنی و پیروزی فراموش ناشدنی مردم ایران روز ۲۶ دی ماه روز فرار شاه از ایران بود که حضرت امام آن را اولین مرحله در پیروزی ملت ایران دانستند فرار شاه پایان دوره ظلم و دیکتاتوری بود فراری که باعث شادی و نشاط تمام شهرهای ایران شد و مردم به شادی و پایکوبی پرداختند و شیرینی پخش کردند امروز دشمن درصدد است که به نوجوانان و جوانانی که آن دوران را ندیدند حکومت شاه را بزک کرده و القا کنند که آن زمان بهتر بوده و مشکلی نبود و این وظیفه‌ کسانی که آن دوره را دیدند سنگین‌تر می‌کند که باید به نسل جوان و نوجوان مشکلات و معضلات آن زمان را یادآوری کنند.

وی یادآور شد: چه از حیث مسائل اقتصادی، از حیث مسائل سیاسی، نظامی، علمی، فرهنگی و اجتماعی سوال من از این جوانانی که فریب خوردند این است که اگر مشکلی نبود اگر همه چیز خوب بود چرا مردم قیام کردند چرا وقتی شاه فرار کرد مردم جشن گرفتند و شادی کردند؟ قطعاً مشکلاتی بود مشکلات فراوانی بود تا جایی که خود اردشیر زاهدی وزیر امور خارجه زمان شاه بعد از انقلاب می‌گوید شما نگذارید من دهانم را باز کنم جوانید نمی‌دانید از قدیمی‌ها بپرسید اگر ما عیب نداشتیم انقلاب نمی‌شد اگر ما مردم را ناراضی نمی‌کردیم این انقلاب نمی‌شد این جوری که دشمنان امروز این جوری که امروز فضای مجازی چهره زمان شاه را بزک می‌کنند نبوده و نیست.

وی به پخش فیلمی از مجلس خبرگان در سال ۶۸ اشاره کرد و گفت: فیلمی از مجلس خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد ۶۸ که دشمنان با شیطنت زیاد فقط ۱۹ دقیقه از آن فیلم را نشان دادند و در این فیلم می‌خواهند القاءکنند که رهبری آیت‌الله خامنه‌ای قرار بود موقت باشد قرار بود که رفراندوم برگزار کنند در حالی که این اتفاق نیفتاد اما عزیزان بدانید رفراندوم برای بحث و بازنگری در قانون اساسی بود نه برای انتخاب رهبری که البته آن هم به رفراندوم گذاشته شد و بعد از بازنگری قانون اساسی دوباره برای رهبری در مجلس خبرگان رای گیری شد و باز ایشان به عنوان رهبر دائم انتخاب شدند و این جلسه فقط ۱۹ دقیقه نبود بلکه ساعت‌ها طول کشید این‌ها ۱۹ دقیقه آن را پخش و مطرح کردند برای شیطنت و از طرفی در آن فیلم رهبر معظم انقلاب مخالفت می‌کنند.

امام جمعه سوق بیان کرد: برای رهبری خودشان استنکاف می‌کنند از پذیرش رهبری، این سخنان رهبر نشانه اعراض وی از رنگ لعاب و زخارف دنیا است تا جایی که وزیر ارشاد دولت اصلاحات که الان در لندن اقامت دارد می‌گوید این فیلم نشان از صداقت و صمیمیت درخشانی را به همراه دارد که بالاترین و عالی‌ترین سمت کشور را به کسی پیشنهاد می‌کنند و او پای بر نفس خود می‌گذارد و نمی پذیرد این نشانه توانایی و بزرگی است، نشانه توانایی کسی که بر نفس خودش و بر خود پیروز شده نه نشانه ضعف و ناتوانی این فیلم‌ها اوج متانت و بزرگ منشی و خلوص نیت رهبر معظم انقلاب را به تصویر می‌کشد تا جایی که خودشان در سال ۷۳ بحث جلسه خبرگان رهبری را مطرح می‌کنند.

وی گفت: آنجا می‌گویند من مخالفت زیادی کردم ولی از باب اینکه بر من تعیین کردند و برای این که این بار بر زمین نماند پذیرفتم البته دشمنان با فروکش کردن فتنه اغتشاشگران و شکست از پروژه براندازی نظام دنبال انتقام گیری است و این بار نوک پیکان حمله خود را متوجه رهبری انقلاب کرده همانگونه که( گری سیک) بعد از شکست در فتنه ۷۸ می‌گوید باید شش لول‌های خود را به سمت رهبری نشانه بگیریم ولی دشمنان بدانید این بار هم سرتان به سنگ خواهد خورد.

کیانی اصل تصریح کرد: فتنه جدیدی که در کشور به وجود آمد اول باید ریشه های فتنه را بشناسیم اولین ریشه فتنه در بی‌تقوایی است امام می‌فرمایند نداشتن تقوا باعث می شود که انسان دچار غفلت شود و غفلت انسان را با مغز به زمین می‌کوبد و بی‌تفاوتی سیاسی، خودباختگی، راحت طلبی، تجمل گرایی، سیاست زدگی، قدرت طلبی، خوش بینی و خوش خیالی در برابر دشمنان، عدم مراقبت روزانه‌های نفوذ، دست کم گرفتن دشمن، بی بصیرتی کشمکش‌های سیاسی، فرار از قانون و دنیا طلبی ریشه‌های فتنه هستند که باید این‌ها را شناخت و در مقابل آنها ایستاد.

وی یادآور شد: آنچه امروز ما باید انجام بدیم باید اتحاد و انسجام ملی را حفظ کنیم و خط اصلی ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده ملت ایران به خصوص آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عوامل منطقه‌ای آن مثل آل سعود را برای مردم افشا کنیم و توصیه به مسئولان جهت خدمت صادقانه به مردم، گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم، تقدیر از کلیه عواملی که در خاموش کردن آتش فتنه نقش موثری داشتند به ویژه نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نیروهای اطلاعات، و بویژه از مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی که بار دیگر با حضور خودشان در راهپیمایی‌های مختلف جواب قاطع و دندان شکنی به فتنه‌گران و حامیان آنان دادند و بار دیگر فتنه گران و حامیان بین‌المللی آنها را با شکست مواجه کردند.

امام جمعه سوق به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم اشاره و به تبیین بیانات معظم له پرداخت و گفت: نکات بسیار مهمی را مطرح فرمودند که هم مسئولان و هم مردم باید منویات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهند در آنجا یک نکته ای را هم مطرح کردند که میخواهم حول آن نکته مسائلی را بیان کنم؛ فرمودند من به مردم سالاری دینی اعتقاد دارم و صادقانه آن را پذیرفتم این نکته باید روشن شود یعنی چی یعنی اینکه مقام عظمای ولایت رای مردم را پذیرفتند و می پذیرند، در جامعه اسلامی همه مسئولان مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند اگر مردم انتخاب می‌کنند پس نباید وقتی که مشکلی می‌شود شش لول‌های خودشان را به سمت رهبری نشانه بگیرند رهبری معیارها را قبل از انتخابات معرفی می‌کنند اگر ما اشتباه می‌کنیم در انتخابات حالا چه در شورای اسلامی شهر و روستا چه در بحث نمایندگان مجلس چه در بحث مجلس خبرگان و چه در بحث رئیس جمهور نباید تاوان این اشتباه را بگذاریم بر گردن رهبر معظم انقلاب، چون ایشان به رای مردم احترام می‌گذارد و رای مردم را قبول می‌کنند.

***

حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی شهرستان گچساران با اشاره به نازل نشدن باران گفت: در قوم بنی اسرائیل ۷۰ بار نماز باران خواندن اما باران نیامد.

امام جمعه موقت گچسارن با بیان اینکه حضرت موسی به خداوند گفت چرا باران نازل نمی‌شود، عنوان کرد: خداوند به او گفت علت او وجود انسان گناهکار است که در میان قوم تو وجود دارد.

وی با اشاره به این که انسان می‌تواند با اعمال خود سبب نازل شدن نعمات و بلایا شود، بیان کرد: تقوای الهی می‌تواند به ما کمک کند و ما باید همواره تقوای الهی را پیشه کنیم.

صفایی ادامه داد: امیر پرهیزکاران علی(ع) می‌فرماید، بدانید که هرکس تقوا را پیشه کند و مطیع خدا باشد خدای عالم راه بیرون شدن از فتنه‌ها را قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت گچساران افزود: هر کس از خدا بترسد و تقوای الهی پیشه کند چراغی در تاریکی‌ها برای او قرار می‌دهد.

وی اذعان کرد: هر کس که دوست دارد نزد خدا و پیغمبر او عزیز باشد تقوا را فراموش نکند چرا که راه نجات از جهنم و رسیدن به بهشت تقوای الهی است.

یکی از راس های مثلث شوم دولت خرپول خلیج فارس بود

صفایی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور افزود:بعد از مسائلی که در کشور پیش آمد و خسارت‌هایی که عده ای زدند، عده ای آمدند و شروع به تخریب اموال عمومی کردند و شعارهای دادند و این گروه اندک و قلیل از این فضا سوءاستفاده کردند.
وی افزود: تجمعات و اعتراضاتی که در واقع از ناحیه مردم به حق بود،ا عتراضات علیه گرانی و فساد اقتصادی و عده‌ای از مردم به خاطر اینکه زندگی و فشار اقتصادی بر آنها فشار آورده بود به میدان آمدند، اما این گروه اغتشاشگر و آشوبگر سوء استفاده کردند.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: مردم بصیربودند و متوجه شدند این افراد در مملکت به دنبال آشوب هستندمردم صف خود را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و فاصله گرفتند.
صفایی اذعان کرد: عده‌ای چند روزی مشکلاتی را به وجود آوردند، اما ملت بزرگ ایران پا به میدان گذاشت و مانند سال‌های گذشته آن چنان بزرگی و عظمت به خاطر دفاع از اسلام و قران و ارزشهای اسلامی به خرج داد که رهبری فرمودند، نه یک بار بلکه هزاران بار از این ملت بصیر تشکر می‌کنم.

صفایی اظهار کرد: ملت بصیرت و رشادت خود را به خوبی نشان داد،کاری کرد که همگان و دشمنان هم انگشت حیرت به دهان گرفتند و مردم همچنان با همه مشکلات پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در تشریح این حوادث فرمودند، دشمنان یک مثلث را تشکیل دادند و یک ضلع این مثلث آمریکایی‌ها واسرائیلی ها بودند که طراح این آشوب‌ها بودند و راس دوم این مثلث از دولت‌های خر پول خلیج فارس است و ضلع سوم مثلث پادوها بودند که مربوط به سازمان آدمکش منافقان بودند.
خطیب نمازجمعه گچساران عنوان کرد: دشمن بیکار ننشسته است و تا این انقلاب و اسلام است دشمنان بیدارند و نقشه می‌ریزند و اجرا می‌کنند.
صفایی افزود: رهبری مطالب ارزشمند دیگری در دیدار با مردم قم فرمودند:، که نباید صدای مردمی که به اعتراض به گرانی بلند شد ،فراموش شود این ملتی که همه چیز خود را پای این انقلاب داد شایسته تمجید است و باید مشکلات مردم را حل کنند مسوولانی که همین مردم آنها را برکرسی نشاندند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت