پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1396 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 30582

انتقاد تند معاون وزیر از راه و شهرسازی و راهداری کهگیلویه و بویراحمد

استاندارنبودن محورهای ارتباطی استان سبب شد تا معاون وزیرراه وشهرسازی درسفر به یاسوج بشدت ازاین وضعیت انتقاد نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: ایمنی جاده های کهگیلویه و بویراحمد اعم از جاده های اصلی، پل ها، تونل های موجود وحتی برخی بزرگراه ها با توجه به بازدیدهای میدانی انجام شده پایین است.

به گزارش صدای جنوب،داود کشاورزیان روز چهارشنبه در بازدید از جاده ها و برخی طرح های حوزه راهسازی در کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: پل ها و تونل های احداث شده در برخی از محورهای ارتباطی استان از جمله جاده ملی یاسوج بابامیدان، استاندارد و ایمنی لازم را ندارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از جاده های ارتباطی در این استان بیش از آنکه به کیفیت و ایمن سازی آنها توجه شده باشد بیشتر به لحاظ طولی رشد داشته اند که این وضعیت به هیچ وجه متناسب با استانداردهای راهسازی نیست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: کوهستانی و سخت گذر بودن ،وجود نقاط کور و حادثه خیز در کنار کمبود اعتبار و کم توجهی به استانداردهای راهسازی از جمله مشکلات موجود در حوزه راهسازی در این استان است.

داود کشاورزیان روز چهارشنبه با دعوت علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سوی وزیر راه و شهرسازی به همراه برخی مدیران راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور به منظور بررسی وضعیت جاده ها و برخی طرح های در دست اجرا به یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد سفر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد از برخی طرح های راهسازی از جمله محور یاسوج، اقلید، یاسوج – اصفهان، یاسوج – بابامیدان، یاسوج شیراز بازدید و از نزدیک با مشکلات این حوزه آشنا شد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن یک درصد جمعیت کشور حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت