پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 30605

به مناسبت روزپرستار انجام گرفت؛

بازدید فرماندار کهگیلویه و امام جمعه دهدشت از بیمارستان امام خمینی(ره)

فرماندار کهگیلویه وامام جمعه دهدشت ازپرستاران بیمارستان امام‌خمینی(ره) تجلیل کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)وروز پرستار فرماندار کهگیلویه به همراه امام جمعه دهدشت ازبیمارستان امام خمینی ( ره) دیدارکردند و از پرستاران قدردانی نمودند.
به گزارش صدای جنوب؛فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید ضمن تبریک ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) این روز به تمامی ملت ایران به خصوص قشر پرستاران ، با اشاره به ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران گفت: کار پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.
علی پوزش اهمیت شغل پرستاری را  مهم دانس و گفت: پرستاری شغل شریفی است و هرکس با هر دین و هر مسلکی که دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع می کند.
پوزش اظهار داشت : با توجه به مشغله کاری به مناسبت سوم بهمن ماه و روز پرستار این توفیق حاصل شد که با پرستاران در این واحد درمانی دیدار و از زحمات و تلاش های دلسوزانه آنها تقدیر نمائیم.
امام جمعه دهدشت نیز با تبریک این روز فرخنده به پرستاران زحمت کش گفت: انتظار می رود پرستاران بزرگوارباتأسی از فرهنگ اسلامی و حضرت زینب (س) با مهربانی و خوش رویی همچون همیشه بیشتر با بیماران ارتباط برقرار نمایند.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: با عشق و علاقه ای که در همه پرسنل، پرستاران و پزشکان این بیمارستان وجود دارد و با همت عمومی باید تلاش شود تا خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام گیرد.
در ادامه این دیدار با اهداء گل و شیرینی از پرستاران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت