پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1396 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 31097

توصیه دلسوزانه معاون عمرانی استاندار به مدیران استان؛

مسائل حاشیه‌ای را برای خدمت به مردم و رضای خداوند کنار بگذارید/از نگاه‌های بخشی و منطقه‌ای خودداری کنید

عزیزفیلی بیان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اقتصادی متعددی شروع شده که برخی از آنها به علت مشکلات اعتباری نیمه‌تمام رها شده و در تلاش برای به سرانجام رساندن این طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهرامروز  مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد در سومین روز از دهه مبارک فجر برگزارشد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه این  مراسم  اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بویراحمد یکی از معضلات اساسی این شهرستان است که بنیاد خیریه علوی و بنیاد برکت در سطح استان مشارکت دارند و در تلاش برای احداث فضاهای آموزشی جدید هستند.

عزیزفیلی بیان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اقتصادی متعددی شروع شده که برخی از آنها به علت مشکلات اعتباری نیمه‌تمام رها شده و در تلاش برای به سرانجام رساندن این طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: به دلیل همین مشکلات اعتباری و تعدد پروژه‌ها نتوانستیم زیرساخت‌های روستایی را انجام دهیم اما در تلاش هستیم که این بخش دیده شود و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ بهسازی و آسفالت راه گر کلاغ‌نشین، مور صفا، تلخدان، چشمه سرخ، چشمه پهن و پازنان در منطقه دشت‌روم هستیم.

این مسؤول در ادامه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد و در آیین بهره‌برداری از مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی شهدای بنسنجان شهر یاسوج گفت: علی‌رغم اینکه احساس می‌شود شهر یاسوج دارای منابع آبی فراوانی است اما در این زمینه مشکلات زیادی دارد و تنش آبی در سطح مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

فیلی با بیان اینکه تأمین آب پایدار برای شهر یاسوج در دستور کار است، افزود: تلاش می‌شود حداقل تنش آبی را داشته باشیم و در آینده که منابع آب پایدار از محل منبع سد تنگ سرخ را خواهیم داشت منابع و مخازن آبی بهم متصل شوند.

معاون امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مسائل حاشیه‌ای را برای خدمت به مردم و رضای خداوند کنار بگذاریم که بیشتر مشکلاتی که در این استان وجود دارد ناشی از همین مسائل حاشیه‌ای است.

وی عنوان کرد: اگر مسائل حاشیه‌ای کنار گذاشته شود کارها سریع‌تر انجام خواهد شد، لذا به مدیران استان توصیه می‌کنم از نگاه‌های بخشی و منطقه‌ای خودداری کنند و برای رفع معضلات در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت