پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 32190

دنا فرزندان خود را در آغوش کشید؛

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه وبویراحمد در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج

حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج که موجب از بین رفتن تعدادی از هموطنان و هم استانیهای عزیز شد، موجب تأثر فراوان مردم و مسیولان گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسیولان وشخصیت های مختلف استان پس ازوقوع مصیبت سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج پیام تسلیت صادرکردند.

***

پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
سانحه غم‌بار و حزن‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران یاسوج که باعث از دست دادن عزیزانمان شد هم میهمانان خصوصا مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را عزادار کرد، اگر بدن‌های این عزیزان و جان باختگان به سوی زمین سقوط کرد لکن ارواح پاکشان به آسمان و لقاء پروردگار پرواز کرد.
این حادثه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف میهن اسلامی و به هم‌استانی‌های صبور تسلیت عرض نموده و برای بازمندگان اجر جزیل و برای جانباختگان روح و رحمت و رضوان از خدا وند متعال مسئلت دارم.
در پایان از تلاش تمام عزیزانی که در این امر حمایت و مساعدت می‌نمایند سپاسگزاری می‌کنم.

***

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اینجانب این ضایعه دردناک و سنگین را که قلب همه ملت ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه‌دار کرد، به محضر شریف خانواده های داغدار این حادثه و مردم عزیز استان و ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای جان‌باختگان این حادثه رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های مصیبت‌دیده صبر و بردباری مسالت دارم.

علی‌محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

***

معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر تقوی نژاد آمده است:

حادثه تلخ سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و جان باختن تعدادی از هم وطنان و هم استانی های عزیز ، همه را متاثر و ناراحت کرد.

فقدان جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی در این پرواز حجم این مصیب بزرگ را دو چندان می کند.

بر خود لازم می دانم این ضایعه اسفناک را به ملت ایران و مردم شریف و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصا خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسالت می کنم

سید کامل تقوی نژاد

معاون وزیر و رئیس سازمان مالیاتی کشور

***

پیام تسلیت معاون عمرانی وزیر کشور/

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و جانسوز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران – یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در این سانحه هوایی موجب تأثر فراوان گردید.

اینجانب این حادثه غم انگیز را به خانواده های عزیز داغدار، ملت شریف ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت می گویم.

از خداوند سبحان برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای خانواده های گرامی و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

سید محمد علی افشانی

۱۳۹۶/۱۱/۲۹

 

***

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش پرواز ناتمام تهران به یاسوج و از دست دادن ۶۶ هموطن عزیز مایه حسرت و اندوه همه ایرانیان به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد شده است؛ اینجانب نیز به نمایندگی از جامعه کشاورزی این استان، این مصیبت بزرگ را تسلیت می‌گویم و برای روح درگذشتگان طلب رحمت الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و تحمل این حادثه دردناک را دارم.

بدون شک همه دست‌اندرکاران بخش کشاورزی، تولیدکنندگان و جامعه کشاورزی این استان در مسیر امدادرسانی و کاهش آلام بازماندگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

الیاس تاج‌الدینی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

***

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پی سقوط هواپیما در مسیر تهران – یاسوج

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده ‏ای از هم وطنان و استانی های عزیزمان شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ضمن ابراز همدردی با خانواده ‏های داغدیده، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم،
و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
***
متن پیام مهندس احمد رضا خورشیدی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر حزن انگیز سقوط هواپیمای آسمان پرواز تهران به یاسوج و جان باختن ۶۶ تن از هم استانی ها و هموطنان عزیزمان همه ما را داغدار و محزون کرد.
متاسفانه در این حادثه ناگوار بخشی از خانواده ها، متخصصان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های کشور از میان ما رفتند و همین امر نیز داغ این حادثه تلخ را برای همه ما دوچندان کرده است.
اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغدار این حادثه، برای جانباختگان علو درجات و مغفرت واسعه الهی و برای تک تک بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند تبارک تعالی خواستارم.
از همینجا نیز اعلام میدارم سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تمام وجود و امکانات آماده هرگونه همکاری با اکیپ های امدادی است و از هیچ کوششی در جهت کاهش آلام روحی روانی بازماندگان و خانواده های داغدار فروگذار نخواهیم کرد.
مهندس احمد رضا خورشیدی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

***

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌میهنان و هم استانی های عزیزمان در آستانه شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، موجب تأثر و تألم اینجانب و همه‌ی مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد گردید.
از دقایق ابتدایی وقوع حادثه تمام تلاش ها را معطوف به این موضوع داشته ایم که محل دقیق بروز حادثه با حضور دستگاههای امدادرسان و تیم های تخصصی مشخص گردد و همزمان سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر سازمانهای مسئول در تلاش هستند تا علت بروز این سانحه را مورد بررسی و شناسایی قرار داده و در اسرع وقت نتیجه را اعلام کنند. بدون شک مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های خود را به صورت قاطعانه جهت مشخص شدن دلایل بروز این سانحه، برخورد قانونی با خاطیان در هر سطحی انجام خواهد داد.
اینجانب بر خود واجب و لازم می دانم این ضایعه عظیم را به ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و متدین استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای درگذشتگان این سانحه رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

غلام محمد زارعی
نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی

***
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان و هم استانی های عزیز موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
اینجانب با قلبی آکنده از اندوهی جانکاه ضمن ابراز همدردی با همه مصیبت دیدگان؛ این ضایعه دردناک و دلخراش و این فراق جانگداز را به ملت ایران، مردم دردمند کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان سوگوار و رحمت و غفران واسعه برای آن مسافران دیار باقی مسئلت می نمایم.

دکتر رضا چمن
رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شاهرود
***
متن پیام دکتر فیض اله پاسره بدین شرح است:
خبر سقوط هواپیمای پرواز یاسوج به تهران و جان باختن عده ای از هم استانی ها و هموطنانمان بسیار جانکاه و حزن انگیز بود و به واقع همه ما را داغدار نمود.
اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن اعلام همدردی با تک تک خانواده های داغدیده این حادثه ناگوار، از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای جانباختگان طلب آمرزش و غفران واسعه الهی را خواستارم.
شرکت آب و فاضلاب روستایی با تمام نیروها و امکانات، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با تیم های امدادی اعلام میدارد.
فیض اله پاسره
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد
***
پیام تسلیت سردار “انصاری” فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه سقوط هواپیما و جان باختن تعدادی از هم استانی ها و هم وطنان

متن این پیام بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم ”

《انا لله و انا الیه راجعون》

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری ، موجب تاثر و تاسف مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

بدینوسیله از صمیم قلب، مصیبت وارده را به خانواده های محترم مصیبت دیده و همشهریان، هم استانی ها و هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم و برای عزیزان سفرکرده طلب رحمت و مغفرت واسعه وبرای بازماندگان صبر جمیل از خداوند تبارک وتعالی خواهانم.

لازم به توضیح است ؛ اکیپ هایی از نیروهای پلیس استان از همان دقایق اولیه اطلاع از وقوع سانحه، در قالب چندین اکیپ ، برای کمک در عملیات تجسس و امداد به محل اعزام شده اند و با تمامی امکانات آماده ارائه خدمت می باشد.

در پایان؛ فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی، آمادگی کامل خود را برای ارائه هرگونه خدمات انتظامی ، امنیتی و ترافیکی اعلام می دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری

***

متن پیام دکتر نستهن مقدم بدین شرح است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعون

سانحه تلخ و مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج که موجب آسمانی شدن ۶۶ تن از همشهریان و هموطنان عزیزمان شد، قلب و خاطر همه ملت ایران را بشدت آزرد و ما را داغدار مسافران ابدی این پرواز کرد.

این حادثه جانسوز موجب فقدان جمعی از نخبگان و افراد شایسته علمی، فرهنگی و ورزشی استان و کشورمان شد که سنگینی این غم را دو چندان می کند.

نیروهای متخصص امدادی آتش نشانی شهرداری یاسوج از همان دقایق اولیه اطلاع از وقوع سانحه در قالب تیم های مدیریت بحران برای کمک در عملیات تجسس و امداد به محل اعزام شده اند و شهرداری یاسوج با تمامی امکانات آماده ارائه خدمت می باشد.

اینجانب با تسلیت این غم سنگین به ملت ایران بخصوص خانواده های داغدار و آرزوی صبر برای آنان، از درگاه خداوند قادر و متعال برای روح مسافران فقید این پرواز، رحمت واسعه الهی و آرامش ابدی مسالت می نمایم.

نستهن مقدم
شهردار یاسوج
***
پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی سقوط هواپیمای آسمان

متن پیام به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

سانحه بسیار تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده ای از هموطنان عزیزمان شد، همگی ما را محزون و داغدار نمود. در این میان خبر درگذشت مرحومه سکینه کاظمی انور، از توانخواهان
تحت پوشش این سازمان و از جان باختگان حادثه، موجب تأسف و تأثر گردید.

اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغدیده و ابراز مراتب تأسف و تسلیت به ملت شریف ایران بویژه بازماندگان این عزیزان، از درگاه ایزدمنان برای جان باختگان این حادثه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می نمایم.

سازمان بهزیستی کشور با درک ضرورت مداخلات بهنگام تخصصی و حمایتهای روانی اجتماعی از بازماندگان حادثه، در قالب تیم های مداخله در بحران (محب)، از هیچ کوششی در جهت کاهش آلام روحی روانی بازماندگان و خانواده های داغدار فروگذار نخواهد کرد. امید آنکه بعد از این شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

***

متن پیام دکتر خداداد غریب پورمدیرعامل گروه توسعه ملی  بدین شرح است:
اناالله و انا الیه راجعون
سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج قلب همه هموطنان را به درد آورد.
بدینوسیله بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مسافران این پرواز و همه ملت شریف ایران، از درگاه خداوند بزرگ برای جان باختگان این سانحه غفران و رحمت واسعه الهی و برای تک تک بازماندگان صبر، سلامت و عافیت مسئلت نمایم.
خداداد غریب پور
مدیرعامل گروه توسعه ملی ایران

***
پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج

در پی وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج، مدیرعامل بانک ملی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن این پیام به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
سانحه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که جان تعدادی از هموطنان را گرفت و بازماندگان آنها را داغدار کرد، بسیار موجب تاسف و تالم شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همه مردم عزیز کشورمان به ویژه خانواده جانباختگان، از خدای متعال برای عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت طلب می کنم.

محمد رضا حسین زاده
مدیرعامل بانک ملی ایران

***

اناالله و انا الیه راجعون
سانحه دلخراش وفاجعه بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج قلب همه هموطنان بویژه مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد را در غم بزرگی  فروبرده است.
بدینوسیله  ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مسافران این پرواز و همه ملت شریف ایران، از درگاه خداوند بزرگ برای جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان صبرعاجل  مسئلت می نمایم.

سیدعمران تقوی

مدیراداره جهاد کشاورزی کهگیلویه

***

متن پیام تسلیت رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده‏‌ای از عزیزان ما شد و ملت بزرگ ایران و استان ما را غرق ماتم نمود باعث تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های معظم جانباختگان، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و مردم عزیز استانمان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

***

یام تسلیت علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه  در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج :

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

سانحه دلخراش و حزن‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران – یاسوج که موجب از دست دادن ۶۶ نفر از عزیزانمان و مایه حسرت و اندوه همه ایرانیان به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد شد، همه ما را عزادار کرد.

ضمن ابراز همدردی با خانواده ‏های داغدیده، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم، و برای درگذشتگان طلب رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر این حادثه دردناک را مسئلت دارم.

علی پوزش

فرماندار شهرستان کهگیلویه

 

***********

 

پیام تسلیت داریوش فقهی پور مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه:

انا الله و انا الیه راجعون
اینجانب ضمن عرض تسلیت بمناسبت سانحه دلخراش سقوط پرواز تهران _ یاسوج و درگذشت تعدادی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان به محضر همه خانواده های داغدیده و‌آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان از همه مدیران و دوستان و‌ عزیزانی که چه بصورت تلفنی‌و‌ پیام عرض‌تسلیت ‌داشتند ممنونم و تشکر فراوان دارم.

داریوش فقهی پور

مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه

 

**********

پیام تسلیت عزیزالله خشنوا رئیس بانک ملی مرکزی دهدشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش پرواز تهران – یاسوج موجب تالم و تاثر فراوان شد. این مصیبت وارده را به تمام هموطنان به ویژه خانواده عزیزان از دست رفته تسلیت می‌گوییم.

خانواده‌های این عزیزان لحظات سختی را می‌گذرانند. با جان و دلهایمان در غم فقدان عزیزانشان در کنارشان هستیم.

عزیزالله خشنوا

رئیس بانک ملی مرکزی دهدشت

 

**********

 

پیام تسلیت امیرحسین سبزی پور  رئیس شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی شهرستان کهگیلویه:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر درگذشت هموطنان عزیزمان در سانحه هوایی که صبح امروزاتفاق افتاده را تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فرشتگان آسمانی ، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سانحه هوایی صبر و بردباری خواهانم .
بنی آدم اعضای یکدیگرند ….
که در آفرینش ز یک گوهرند …
چه عضو عضوی به درد آورد …
دگر عضو ها را نماند قرار …
امیرحسین سبزی پور
رئیس شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی شهرستان کهگیلویه

 

*************

 

پیام تسلیت مهردادتابش نژاد مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه:

انالله واناالیه راجعون
حادثه غم انگیزوتاسف بارسقوط هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج که منجرله جان باختن تعدادی ازهم وطنانمان گردیدرابه خانواده های داغداروهمه هموطنان نسلیت عرض مینمایم.

مهردادتابش نژاد

مدیریت شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه

 

*************

 

پیام تسلیت سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جمعی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان در حادثه دلخراش و غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری، روح و روان مردم کشور و به خصوص استانمان را جریحه دار نموده است.
اینجانب وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، تسلیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه، از درگاه ایزد متعال برای درگذشتگان این حادثه، غفران واسعه مسئلت دارم.
فقدان عزیزان سخت و طاقت‌فرساست، تأملات و آسیب های روحی و روانی هموطنان قابل جبران نیست ولیکن جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه حسب وظیفه و رسالت همیشگی، آمادگی خود را جهت همکاری و اعزام نیروهای امدادی به منطقه به منظور هرگونه همکاری اعلام می دارد.

سید عادل رهبریان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه

 

 

************

پیام تسلیت کوروش داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر درگذشت هموطنان عزیزمان در سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج را تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فرشتگان آسمانی ، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان این حادثا دردناک صبر و بردباری خواهانم.

 

کوروش داوری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

 

 

************

پیام تسلیت سید علی اکبر حسینی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه:

انا لله و انا الیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج و جان باختن تعدادی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان , همگی ما را محزون و داغدار نمود . این اتفاق تلخ موجب فقدان جمعی از نخبگان علمی , فرهنگی و ورزشی استان گردید و بار مصیبت را دو چندان نمود . بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مسافران این پرواز و همه هموطنان و بویژه هم استانی های شریف , از خداوند متعال برای جان باختگان این سانحه غفران و رحمت الهی , و برای بازماندگان صبر و سلامت ارزومندم .

سید علی اکبر حسینی
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه

 

 

**********

 

پیام تسلیت سید مسلم اکوانیان مدیریت شرکت توزیع گاز کهگیلویه:

بازگشت همه بسوی اوست
درگذشت ۶۶ نفر از سرمایه های ارزشمند و فرهیخته کشور که هر کدام به تنهایی افتخاری برای استان و کشور بوده اند را در حادثه مرگبار سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج تسلیت عرض می کنیم.

سید مسلم اکوانیان
گاز کهگیلویه

 

************

 

پیام تسلیت ولی جفتا مدیر اب وفاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه:

بسم اله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

در گذشت ناگهانی تعدادی از هم استانیهای عزیزمان در اثر سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران یاسوج را خدمت مقام معظم رهبری ریاست محترم جمهوری ملت شریف ایران به خصوص مردم خوب استان وخانواده‌های داغدیده تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند منان صبر وشکیبایی ارزومندم .

ولی جفتا

مدیر اب وفاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه

 

*********

 

***

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار حادثه “سقوط هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج” که درگذشت تعدادی از هموطنان و هم استانیهای عزیز و داغدار شدن ملت ایران، به ویژه خانواده های ارجمند مسافران این هواپیما را در پی داشت، موجب تاثر و تالم شد.

این ضایعه دردناک را به همه مردم ایران و نیز خانواده های سوگوار این عزیزان، تسلیت گفته، از خداوند بزرگ، رحمت و غفران الهی برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان آرزومندم.

داریوش پاداش
فرماندارشهرستان چرام

 

***

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج که موجب از بین رفتن تعدادی از هموطنان و هم استانیهای عزیز شد، موجب تأثر فراوان گردید.
اینجانب با عرض تسلیت این حادثه غمبار به خانواده های داغدار و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد ، از خداوند رحمان برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شریف صبر و اجر مسالت دارم.
سرتیپ خادمی
مسول ستاد مدیریت بحران فرمانداری کهگیلویه

***

انالله و انا الیه راجعون

سقوط هواپیمای مسافربری منجر به کشته شدن هموطنان ،هم استانی ها و همشهریان عزیزمان گردید ضایعه ای بس سنگین قلبمان سخت به درد آمده انقدر سنگین و جانسوز است که کلمات قادر به نوشتن سنگینی آن نیست اما گریزی نیست دست تقدیر بر این است جز سر تعظیم در مقابل خداوند سبحان و طلب مغفرت برای آن عزیزان سفر کرده و آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان کاری از دستمان بر نمی آید روحشان شاد و یادشان گرامی باد .

فاتحه میفرستیم به روح این عزیزان

افشانده رییس اداره بهزیستی کهگیلویه

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت عده ای از هموطنانمان درسقوط هواپیمای تهران یاسوج که جان خود را از دست داده اند را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکشان را با مولایشان علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

نیکویی رییس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه

***

انا لله و انا الیه راجعون.

در واپسین ساعات بهمن سرد و سوزان، همراه بغض ابرهای غم گرفته آسمان دنا ، بغض مردم ایران نیز به یکباره ترکید و اشک و ماتم همراه با شراره های آتش از میان آهن پاره های هواپیمای آی تی آر ۷۲ به هوا برخواست ، با تاثر و اندوه فراوان سانحه دلخراش و مصیبت بار پرواز ۳۷۰۴ مسیر تهران _یاسوج که موجب جانباختن ۶۶ تن از هموطنان گردیده را به بازماندگان و خانواده‌های مسافران آسمانی این پرواز بالاخص مردم سوگوار استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت گفته، برای جانباختگان طلب عفو و آرامش و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسألت مینمایم.

بازگیر رییس زندان کهگیلویه

***

بنام خدا
حادثه غمبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج که منجر به ازدست رفتن جمعی از هم وطنان وهم استانیهای شریفمان گردید خاطره ای تلخ را در تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نموده که هیچگاه فراموش نخواهد شد این مصیبت رابه خانواده های داغدار وبازماندگان کمرخمیده تسلیت وبرایشان صبرواجر ورحمت وغفران الهی رابرای عزیزان ازدست رفته ازخداوند خواستارم.
حسینی طلب رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه

***

پیام تسلیت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

انالله و انا الیه راجعون
سانحه بسیار تلخ و مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان و هم استانیهای عزیزمان شد باعث تاسف و اندوه فراوان گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دردناک و آرزوی صبر جمیل برای آنان، این مصیبت را به ملت شریف و بازماندگان آنان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای جانباختگان این حادثه دلخراش رحمت و غفران الهی را خواستارم.

بهشت آئین
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

***
پیام تسلیت امام جمعه چرام/

کل نفس ذائقه الموت

خبر سانحه سقوط  هواپیمای  ATR  درپرواز ۳۷۰۵ که موجب کشته شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، بسیار تلخ و دلخراش و موجب تاثر شدید و اندوه فراوان گردید.

این ضایعه غم انگیز را  به پیشگاه  امام عصر( عج ) ،مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند غفور و رحیم برای جانباختگان غفران الهی مسالت می‌نمایم.

امام جمعه چرام

سید نورالله افشار

***
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر حادثه هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج که منجر به کشته شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد ؛ موجب تاثر و تالم شدید گردید
اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه دلخراش از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را مسئلت دارم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده

***
مدیر ورزش و جوانان چرام:

اناالله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت هم استانی هایمان در سانحه دلخراش و غمبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج که منجر به جان باختن هموطنان شد قلبهایمان رو اندوهگین ومتألم نمود.اینجانب مصیبت عظیم ودردناک رابه مردم شریف استان بویژه  خانواده های داغدار تسلیت و تعزیت  عرض مینمایم واز خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.

 

ورزش و جوانان چرام

بخشایی

***
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان ک.ب در چرام:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

( هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند.)

خبر حزن انگیز و باور نکردنی درگذشت تعدادی از هموطنان و استانی های عزیزمان در سانحه دلخراش و باورنکردنی سقوط هواپیما مسافربری تهران_یاسوج باعث تاثر،حزن و انده عمیق  گردید.

این مصیبت جانسوز را به خانواده محترم  این عزیزان تسلیت عرض نموده و  از خداوند سبحان برای آن عزیزان سفر کرده  مغفرت  و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

(دبیر انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان ک.ب در چرام)

سید جواد تقوی

***

انا لله و انا الیه راجعون

روز بیست نهم بهمن ماه نود و شش در گاهشمار روزهایمان بسیار تلخ و مصیبت بار است ، در این روز دنای سربرفلک کشیده شصت و شش نفر را آسمانی کرد ، پروازی به وسعت کران تا کران آسمان ، خبر تاسف بار و حزن انگیز بود دلهایمان را آشفته و چشمهایمان را منتظر و اشک آلود نمود ،پراز ضجه ایم و درد ،پریشان و دل نگران ،آنگونه که وسعت دنای برافراشته غم هایمان را نمی شورد .

درهواپیمای مسافربری تهران-یاسوج تعدادی از هموطنان عزیزمان را از دست داده ایم و همه ما را اندوهگین و عزادار نموده است

این مجموعه ضمن عرض تسلیت بمناسبت چهارم جمادی الثانی شهادت زهرای اطهر(ع) و ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دردناک و آرزوی صبرجمیل برای آنان این مصیبت را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفته و از خداوند متعال برای همه از دست رفته گان علو درجات و بخشش واسعه الهی و برای خانواده های معزز آنها صبر و سلامتی مسئلت می نماید.

مدیر و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه

تکمیل میشود…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت