پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 32287

پیام تسلیت مسئولان بخش سرفاریاب در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران _یاسوج

مسیولین سرفاریابی در پیام هایی جداگانه جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه سقوط هواپیما تسلیت گفتند

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی ازمسیولان سرفاریاب باارسال پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج باخانواده جان باختگان این پرواز ابرازهمدردی نمودند.


کل نفس ذائقه الموت

خبر سانحه سقوط هواپیمای ATR درپرواز ۳۷۰۵ که موجب کشته شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، بسیار تلخ و دلخراش و موجب تاثر شدید و اندوه فراوان گردید.

این ضایعه غم انگیز را به پیشگاه امام عصر( عج ) ،مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند غفور و رحیم برای جانباختگان غفران الهی مسالت می‌نمایم.

امام جمعه سرفاریاب

سید فرج الله پژمان


انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار حادثه “سقوط هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج” که درگذشت تعدادی از هموطنان و هم استانیهای عزیز و داغدار شدن ملت ایران، به ویژه خانواده های ارزشمندمسافران این هواپیما را در پی داشت، موجب تاثر و تالم شد.

این ضایعه دردناک را به همه مردم ایران و نیز خانواده های سوگوار این عزیزان، تسلیت گفته، از خداوند بزرگ، رحمت و غفران الهی برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان آرزومندم.

بخشدارسرفاریاب

غلام حسن اتش سودا


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر حادثه هواپیمای مسافربری تهران_ یاسوج که منجر به کشته شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد ؛ موجب تاثر و تالم شدید گردید
اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه دلخراش از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را مسئلت دارم.

فرمانده حوزه  مقاومت حضرت ابوالفضل(ع)

سرهنگ قائمی


اناالله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت هم استانی هایمان در سانحه دلخراش و غمبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج که منجر به جان باختن هموطنان شد قلبهایمان رو اندوهگین ومتألم نمود.اینجانب مصیبت عظیم ودردناک رابه مردم شریف استان بویژه خانواده های داغدار تسلیت و تعزیت عرض مینمایم واز خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.

شهردارسرفاریاب

سیدحسین بامزر


بسمه تعالی
سانحه‌ی مصیب‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌ استانیهای عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم.

عبدالمحمدکشاورز

مسول منابع طبیعی


انالله واناالیه راجعون
حادثه غم‌انگیزسقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و جان باختن ۶۶ نفر ازهموطنان وهم استانی های عزیز، در آستانه شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، موجب تأثر و تألم اینجانب و همه‌ مردم ایران اسلامی بالاخص مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد گردید ،از خداوند سبحان برای جانباختگان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبرجمیل مسئلت می نمایم.

صدرالله ازاد

مسول نمایندگی اموزش وپرورش


« انالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده ‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

کریم ماداش

رئیس شورای اسلامی شهرسرفاریاب

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت