پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1396 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 32525

آیت الله ملک حسینی:

من که طلبه‌ام چه تخصصی دارم که در مورد حادثه سقوط هواپیما نظر بدهم

این جهان جهان ابتلا است و تنها برای عده‌ای نیست و همه به حادثه‌های گوناگون امتحان می‌شوند که نباید در مواقع سختی حرف آن چنانی زده شود.

پایگاه خبری صدای جنوب :

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در آیین گرامیداشت جان باختگان سقوط هواپیمای ای تی ار پرواز تهران یاسوج اظهار کرد: سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج بسیار سوزناک بود.

وی گفت: از جانب همه ائمه جمعه و مسؤولان از شما تقدیر و تشکر می‌کنم که این مردم همیشه حضور غرورانگیز داشته‌اند که مرحمی بر قلب سوخته بازماندگان است و همه مردم بازمانده این حادثه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حادثه و محنت آن و حادثه و محبتی که بروز کرد و حادثه و جدیتی که بروز کرد و حادثه و عبرتی است که همه باید از هر حادثه بگیریم.

ملک‌حسینی به حادثه و محنت اشاره کرد و گفت: نزدیک ظهر حادثه‌ای رخ داد و سراپای همه اضطراب شد و درهمان ساعت اول رهبری و رییس جمهور پیام دادند و حادثه ملی و درد جانکاه ملی بود و قرار شد خطیب هم کشوری و ملی باشد.

وی گفت: تعدادی از این استان و تعدادی از استان‌های دیگر در این سانحه جان باختند و همه تفاوتی بین آن‌ها قائل نشدیم چرا که قلب‌ها پر سوز بود و نمایندگان ولی فقیه در استان‌های مختلف پیام دادند و تسلیت گفتند.

نماینده استان درمجلس خبرگان رهبری افزود: اما حادثه یک غیرت‌ورزی هم داشت که همه ابراز کردند که از کوه بالا بروند و ابدان آن‌ها را پایین بیاورند که این جدیت و غیرت بسیار زیبا بود و بر دست کسانی که در سرمانی بالای ۳۰ درجه رفتند تا ابدان مطهر آن‌ها را بیاورند بوسه می‌زنم چرا که جان خود را در معرض حادثه قرار دادند و مسوولان هم همت به خرج دادند که تا پایان باید همین گونه باشند.

ملک‌حسینی بیان کرد: زشت بود و شرم‌آور بود هر کس متخصص نبود نظریه داد و قلب‌های پدران و مادران را جریحه‌دار کرد برای این که رسانه پر فروش و پر بیننده شود اصلا نیاز به تحریک نداشت چرا که همه پای کار بودند چرا با نظریه پردازی غلط برخی حرف‌ها زده شد.

این استاد برجسته حوزه افزود: من که طلبه‌ام چه تخصصی دارم که در مورد این حادثه بدهم که برخی حرف‌ها قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و فشرد اما این خانواده‌ها متانت و صبر داشتند و تسلیم قضای الهی شدند و این صبر خجالت کشیدم و محبت خانواده‌ها به من صبر داد.

وی گفت: این بدان معنا نیست که مسوولان برای فردا وظیفه ندارند حق مردم آوردن اجساد و بحث بیمه و این‌ها نیست حق مردم این است که انسان شناخته شوند و تمام اصول رعایت شود لذا آقای ریس جمهور محترم این حق ملت ایران است که این مساله تا پایان پی‌گیری شود و هر عاملی  باید روشن شود تا دیگر شاهد چنین واقعه‌هایی نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نباید شاهد چنین مساله‌هایی باشیم و مردم چنین مطالبه‌ای از مسوولان دارند.

وی در ادامه به حادثه و عبرت اشاره کرد و گفت: این جهان جهان ابتلا است و تنها برای عده‌ای نیست و همه به حادثه‌های گوناگون امتحان می‌شوند که نباید در مواقع سختی حرف آن چنانی زده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: پول‌ها، بدن‌ها و فرزندان نقص پیدا می‌کنند و می‌میرند که باید برای همه این‌ها آماده بود لذا موجودی خوب است که در بلاها و سختی‌ها رشد پیدا کند چرا که جهان جهان بلاست و مکتب ما مکتب آموزشی است که همه می‌میریم و باید برای مرگ خود و دیگران آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوبت به همه ما می‌رسد و خدا هیچ وعده‌ای به کسی برای زنده ماندن نداده است که باید آماده برای مرگ باشیم و درست بمیریم که انشاالله آخر عمل صالح آن‌ها در فرودگاه تهران در این صبح نماز صبحشان بوده باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت