پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1396 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 32669

در آئین تکریم مادران و همسران شهدا مطرح شد:

شهدا برای حفظ ارزش های دینی جان خود را از دست دادند/شهدا رافراموش نکنید/چپ و راست در جنگ تحمیلی کجا بودند؟

ویژه برنامه تکریم مادران وهمسران شهدای شهرستان کهگیلویه با عنوان برنامه امتدادایثار در فرهنگسرای اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ویژه برنامه تکریم مادران وهمسران شهدای شهرستان کهگیلویه با عنوان برنامه امتدادایثار در فرهنگسرای اداره فرهنگ وارشاداسلامی
کهگیلویه برگزار شد.

رئیس اداره بنیادشهید وامورایثارگران کهگیلویه گفت:تکریم و نکوداشت خانواده شهدا بصورت مستمر در طول سال انجام می شود.

سیدکمال دولتخواه افزود:تکریم خانواده شهدا تکریم شهداست و امروز قدردان زحمات مادران و همسران شهدایی هستیم که امنیت امروز خود را مدیون انها می باشیم.

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باعث جلوگیری ناتوی فرهنگی می‌شود، گفت: این فرهنگ سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را به همراه دارد.

وی خاطرنشان‌ کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به تأسی از تشعشع خون و یاد حسینی به وجود آمد.

دولتخواه از مادران و همسران شهدا به عنوان معلمان آینده نظام جمهوری اسلامی یاد و تصریح کرد: مادران شهدا انسان‌هایی را تربیت کردند که تا ابدیت در تاریخ جاودان هستند و برای دفاع از ارزش‌های الهی جان خود را فدا نمودند.

 

امام جمعه دهدشت نیز اظهارداشت: شهدا برای حفظ ارزش های دینی جان خود را از دست دادند و باید همواره اهداف انها و یاد و نامشان سرمشق زندگی ما باشد.
حجت الاسلام حسینی تجلیل از خانواده شهدا بویژه مادران شهید را اقدامی ارزنده وضروری دانست وگفت:خانواده شهدا درشکل گیری حماسه دفاع مقدس نقش زیادی دارند و گرامی داشت انها همواره بایددربرنامه مسیولان باشد.


وی خطاب به مادران و همسران شهید گفت:هرچند شما سختی هایی متحمل شده اید اما جایگاه شما در نزد خداوند جایگاه ویژه ای است.
حجت الاسلام حسینی  از برگزارکنندگان این برنامه قدردانی کرد.
در ادامه یکی از فرماندهان شجاع و از غواصان عملیات والفجر ۸ نیز در این مراسم بشدت از نگاه برخی از افراد به فرهنگ ایثاروشهادت در جامعه گلایه کرد.
سرهنگ علیمردان روستاد گفت:مگر در جنگ تحمیلی در اعزام نیروها به جبهه، چپ و راست بود که الان این موضوع سیاسی چپ و راست در ریزترین مسایل جامعه نقش دارد.
روستاد با اشاره به گلایه فرزندان شهید از قضاوت های ناعادلانه و بعضی برخوردها گفت:انها می گویند که گناه ما اینست که فرزندشهیدیم .
وی اظهار کرد:خانواده شهدا مظلوم واقع شده اند و هجمه نا اهلان به انها مغرضانه و واقعیت ندارد.
سرهنگ روستاد خطاب به خانواده شهدا اظهار کرد: شهدا رافراموش نکنید و بدانید که شماهم سهل انگاری میکنید اگر یکدل باشید و به وصیت شهدا عمل کنید چپ وراست هیچکاری نمی توانند بکنند.

فرمانده جنگ ۸ساله دفاع مقدس درپایان گفت:علما و بویژه امام جمعه ها نیز در راستای مجاهدت های شهدا به جامعه وبویژه نسل جوان اطلاع رسانی بیشتری کنند.

در این مراسم  در وصف ایثارگری شهدا و جانفشانی انها  مداحی و درپایان عکس یادگاری گرفته شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت