پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1396 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 32830

زمان کوچ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمداعلام شد

امنیت عشایر برعهده نیروی انتظامی  بوده و امسال باید با تلاش و دقت بیشتر به این موضوع توجه شود و فرمانداران نسبت به این مسئله اهتمام کامل داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ زمان کوچ عشایر این استان اعلام شد.
سیدمحمدکاظم نظری در نشست ستاد کوچ عشایر استان، افزود: با توجه به وضعیت خشک سالی پیش آماده زمان کوچ عشایر نسبت به سال های گذشته زودتراعلام شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری به موضوع امنیت، ارائه خدمات بین راهی، آماده کردن ایل راه ها به دستگاه های متولی تاکید کرد و گفت: امنیت عشایر برعهده نیروی انتظامی  بوده و امسال باید با تلاش و دقت بیشتر به این موضوع توجه شود و فرمانداران نسبت به این مسئله اهتمام کامل داشته باشند.

نظری به آمادگی کامل هلال احمر جهت ارائه هرگونه خدمات دهی به عشایر در زمان کوچ تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش هم نسبت به مسئله درسی دانش آموزان و امتحانات آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری به مسئولین ستاد بحران استان تاکید کرد با احتمال بارندگی  که در زمان کوچ عشایر وجود دارد از آمادگی لازم برخوردار باشد.

وی به هماهنگی استان های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد در برنامه ریزی برای کوچ عشایر تاکید کرد و گفت: برای روان و تسهیل شدن کوچ عشایر و عدم اذدهام و کمتر آسیب رسیدن به مراتع و منابع ملی و کنترل امنیت هماهنگی های لازم بین این استان ها صورت گیرد.

نظری تصریح کرد: چون کهگیلویه وبویراحمد معبر عشایر استان های همجوار است، برای اینکه کمترین آسیب به منابع ملی، مراتع و جنگل های استان وارد گردد، برنامه ریزی لازم برای کوچ عشایر در زمان تعیین شده انجام شود.

وی از عشایر استان خواست تا برای ایجاد امنیت بیشتر و ارائه هرگونه خدمات بهتر کوچ خود را در زمان تعیین شده آغاز کنند تا متولیان امر مانع حرکت کوچ نشوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت