پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1396 ساعت 02:12:: شناسه خبر: 33142

معاون فرماندار کهگیلویه:

خدمت و احترام به خانواده شهدا افتخار برای مردم و مسئولان است/ناامید کردن مردم از دولت و نظام اسلامی، دوری از مسیر شهدا می باشد

معاون فرماندار کهگیلویه اظهارکرد:ما باید با انگیزه بیشتر رشادت‌های شهدا را برای جامعه، خصوصاً نسل جوان تبیین نماییم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت اداره بنیاد شهید این شهرستان اجلاسیه ۴۱۹ شهرستان کهگیلویه با حضور مسوولان، خانواده‌های شهدا و عموم مردم در حسینیه شهدا در دهدشت برگزار شد.

معاون فرماندار کهگیلویه در این مراسم اظهار داشت: تمامیت ارزی و استقلال کشور ما، مدیون رشادت‌های شهدا و همراهی و تربیت خانواده این عزیزان است.

اسلام خسروی با بیان اینک دین ما نسبت به شهدا صرفاً به خاطر جان دادن در راه انقلاب و وطن نیست، گفت: دین ما نسبت به شهدا به این خاطر است که شهدا با الگوگرفتن از سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) فرهنگ ایثار و شهادت را ضمیمه هویت جغرافیای این ملت نمودند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورایی و متفاوت با سایر انقلاب‌های دنیا عنوان و افزود: فرهنگ عاشورایی بود که باعث شد ما در جنگ هشت ساله همچنان محکم در مقابل استکبار بایستیم و سر فرود نیاوریم.

خسروی خواستار رویکرد واقع‌بینانه در چنین یادواره‌هایی شد و تصریح کرد: ما باید با انگیزه بیشتر رشادت‌های شهدا را برای جامعه، خصوصاً نسل جوان تبیین نماییم.

وی خدمت و احترام به خانواده شهدا را باعث افتخار برای همه مردم جامعه و مسوولان عنوان کرد.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اصل انقلاب از مسیر توسعه می‌گذرد، خواستار حرکت به سمت اهداف شهدا شد و اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و گره از مشکلات مردم بگشاییم، ناامید کردن مردم از دولت و نظام، دوری از مسیر شهدا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت