پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1396 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 33212

اولین روز جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه/همه از کیفیت بالای جشنواره می گویند

ازهمان نگاه اول می توان فهمید کیفیت جشنواره سبب واکنش مثبت و استقبال عوامل فیلم های راه یافته به مرحله نهایی خواهد شد و این در سخنان بسیاری از انها هویدا بود .

پایگاه خبری صدای جنوب:

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه امروز با استقبال گرم علاقمندان و با حضور داریوش غریب‌زاده عضو هیئت داوری جشنواره و فیلم‌سازانی از ۶ استان کشور در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ وارشاداسلامی دهدشت آغاز به کار کرد.

ازهمان نگاه اول می توان فهمید کیفیت جشنواره سبب واکنش مثبت و استقبال عوامل فیلم های راه یافته به مرحله نهایی خواهد شد و این در سخنان بسیاری از انها هویدا بود .

ساعت ۱۵/۳۰ اکران آثار دردوبخش داستانی و مستند آغازشد.

پایان بخش روزاول جشنواره برگزاری جلسه نقدوبررسی آثار اکران شده روز اول بود و عوامل فیلم ها باابرازرضایت از کیفیت جشنواره ازمسئولان برگزاری آن قدردانی کردند .

فرماندار کهگیلویه نیز که دراین روزها درشهرستان حضورنداشت سریعا خود رابه سالن جشنواره رساند و درجریان روند برگزاری آن قرار گرفت .

سید ایرج‌کاظمی‌جو در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه با حضور فیلم‌سازان ۶ استان بوشهر، خوزستان، فارس، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری و خوزستان در دهدشت آغاز به کار نمود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: ۱۷۱ فیلم در دو بخش داستانی و مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که از این ۱۷۱ اثر، داوران بازبین کارها را بازبینی کردند و ۲۲ اثر در بخش مستند و ۱۴ اثر در بخش داستانی به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

 

 وی از رامتین شهبازی، محمد مختاری و داریوش غریب‌زاده به عنوان داوران این جشنوان نام برد و افزود: به ۱۴ اثر در دو بخش داستانی و مستند جایزه خواهیم داد.

کاظمی‌جو، موضوع جشنواره را آسیب‌های اجتماعی و نگاه ویژه به اعتیاد عنوان و با بیان اینکه روز اول و دوم اکران عمومی در سه سانس خواهیم داشت گفت: در روز دوم در نوبت صبح فیلم‌سازان از بافت تاریخی دهدشت بازدید به عمل خواهند آورد.

 

وی از روز سوم به عنوان روز اختتامیه این جشنواره با حضور مهمانان استانی و شهرستان خبر داد و افزود: در این روز یک اثر از هادی محقق با عنوان «دعای آسمان» و اثر دیگری از محمد سلیمی‌راد با عنوان « عروس جمعه» اکران خواهد شد.

 

براساس همین گزارش،در روز اول این جشنواره فیلم‌های من کیمیا نیستم، میم مثل خواهر، ریورس، لباس چرک، دا، دارالسلام، پاگرد، دفتر نقاشی سیاه، باران آهسته می‌بارد، بازدم، لایو، بادیه‌نشین، من می‌خوام معتاد بشم، صدای نرگس، سلام زندگی، تروما، نگاتیو پوزیتیو و مستند چهتون در سه سانس به اکران گذاشته شدند.

تصاویر روز اول ///

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت