پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1396 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 33311

به مناسبت تجلیل ازمادرشهداصورت گرفت:

بوسه مسئول نمایندگی اموزش وپرورش بردستان مادر شهیداندیشه

با حضور امام جمعه محترم وشورا ی اداری بخش سرفاریاب از خانواده شهدا ی دانش آموز بخش سرفاریاب از طرف نمایندگی آموزشوپرورش سرفاریاب تجلیل وسرکشی بعمل آ مد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، سالروز تاسیس بنیاد شهید به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گرفت؛ شهیدان انسان های وارسته ای که با شجاعت و دلاورمردی خود، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند و تا آخرین نفس به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون و وامدار فداکاری آنها است.

با حضور امام جمعه محترم وبخشدار وشورا ی اداری بخش سرفاریاب از خانواده شهدا ی دانش آموز بخش سرفاریاب از طرف نمایندگی آموزشوپرورش سرفاریاب تجلیل وسرکشی بعمل آ مد.
مسول نمایندگی آموزش وپرورش دردیدارمادران شهید گفت: بنیاد شهید فعالیت ها و همکاری های میان حوزه ای گسترده ای با سازمان های دیگر مانند آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار دارد و این نهاد با گنجاندن درس هایی با مفاهیم ایثار و شهادت در کتاب های درسی دانش آموزان تلاش می کند تا آینده سازان را با افرادی که امنیت، استقلال، آزادی و آرامش کنونی جامعه مدیون فداکاری آنها است آشنا کنند تا بدین ترتیب فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.
وی افزود: ۳۶هزار دانش آموز شهید در جریان جنگ تحمیلی وجود دارند که همکلاسی های آنها با شناخت این ایثارگران باید بدانند که اگر امروز در امنیت درس می خوانند وامدار خون و رشادت این دلاورمردان هستند.

مسئول نمایندگی امنیت کنونی جامعه را مدیون حماسه سازی های شهیدان دانست و در این ارتباط گفت: با توجه به ایجاد توطئه های فرهنگی و سیاسی به وسیله دشمن، ترویج روحیه مجاهد پروری و فرهنگ ایثار یک اصل خواهد بود. در هر جامعه ای که با نهادینه کردن فرهنگ شهادت، بتوان افراد مجاهدی را تربیت و پرورش داد، چشم طمع دشمنان بر آن سرزمین بسته خواهد شد. چرا که نیروهای انسانی و تفکرات معنوی یک جامعه است که می تواند یک جامعه را حفظ کند و قدرت نظامی به تنهایی ضامن و پاسخگوی حفظ امنیت کشور نیست و آرمان، اعتقاد و ایمان برای تولید قدرت خیلی مهم تر است. دشمنان همواره ملت ایران را رصد می کنند که تا چه اندازه به آرمان های انقلاب پایبند هستند و ملت ایران همواره باید قدردان ایثار شهدا هستند.
صدرالله ازاد از خودکه یک رزمنده هشت سال افتخارکردواظهارداشت:افتخارمی کنم که یک رزمنده هستم ودرکناردیگربرادران درجنگ تحمیلی دفاع کردم امالایق شهادت نبودم .
ازاددرپایان به احترام تمامی مادران شهدا دست مادرشهیداندیشه رابوسیدوازایشان خواست تابرای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ورهبری انقلاب دعاکند.
درادامه این سرکشی هاتابلواموزشگاه شهرک نهم که به نام شهیداندیشه طراحی شده بودبردرب مدرسه نصب شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت