پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1396 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 33442

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظارت دقیق بر بازار شب عید مانع از افزایش قیمت کالا می‌شود

علی محمد احمدی در نشست ستاد خدمات سفر با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز استان، اظهار داشت: نسبت به ایمن سازی این نقاط اقدام شود و اقدامات لازم جهت آگاهی مسافران نوروزی از این نقاط انجام شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت دقیق بر بازار شب عید مانع از افزایش قیمت کالا می‌شود.
علی محمد احمدی در نشست ستاد خدمات سفر با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز استان، اظهار داشت: نسبت به ایمن سازی این نقاط اقدام شود و اقدامات لازم جهت آگاهی مسافران نوروزی از این نقاط انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تأمین امنیت و رفاه مسافران نوروزی در حاشیه شهرها و شهرک ها اندیشیده شود و می‌طلبد نیروی انتظامی در این راستا نسبت به استقرار پاسگاه سیار پلیس اقدام کند.

وی بر لزوم ساماندهی تردد وانت بارها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان تاکید کرد و گفت: وانت بارهای میوه فروش چهره شهرهای استان را نازیبا کرده اند.

احمدی با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از بخش خصوصی در صنعت گردشگری می‌داند، گفت: بدون شک از بخش خصوصی برای ساخت هتل‌ها حمایت می‌شود.

وی بیان کرد: ادارت صرفا اجازه اسکان کارکنان خود را دارند و مدارس و کلاس‌های درس جهت پذیرایی از مسافران نوروزی فرهنگی آمادگی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران خواستار فراهم ساختن بسترهای لازم جهت افزایش مدت اقامت مسافران نوروزی در استان شد و افزود: تیم های نظارتی برای کاهش مشکلات مردم و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و چند قیمتی شدن کالا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز باید نظارت خود بر بازار را تشدید کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت عابر بانک در ایام نوروز، عنوان کرد: باید در کل استان بانک ها به شکل فعال پای کار باشند  و خود پردازها با تمام توان به خدمات دهی بپردازند.

احمدی با اشاره به اهمیت نشاط بخشی در ایام نوروز، بیان کرد: با رعایت حرمت جانباختگان سانحه سقوط هواپیما به شکل متعارفی نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت