پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1396 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 33787

درنشست ساماندهی جوانان مطرح شد:

جوانان سرمایه اجتماعی کشورهستند

درنشست ساماندهی جوانان ازرویکردجدیدفرماندارچرام دربرخوردباخبرنگاران خبرداد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی فتاحی‌اصل ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان با بیان اینکه در این نشست‌ها باید از جوانان با هر سلیقه و نگاهی که دارند دعوت شود، اظهار کرد: باید در طی ماه‌های گذشته چندین جلسه برای جوانان تشکیل می‌شد و آسیب‌شناسی صورت می‌گرفت و نقاط ضعف نیز بررسی می‌شد.

فرماندار چرام، عنوان کرد: جوانان سرمایه اجتماعی کشور هستند و ارزش دادن به آنان بسیار حائز اهمیت است و باید به آنان اجازه داد تا حرفهایشان را بزنند، بنابراین اختیار تام به رئیس اداره ورزش و جوانان داده می‌شود که این کار را در سال آینده انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسوولان با اصحاب رسانه، ابراز کرد: هیچ جای استان، نیروهایی با این روحیه و قلم زنی و همکاری وجود ندارد، بنابراین آنان را در همه برنامه‌ها دعوت کرده و با آنان همکاری کنید.

فتاحی، اضافه کرد: از نقد خبرنگاران دلگیر نشوید، نقد عمل بسیار خوبی بوده که می‌تواند به ما در پیشبرد امور کمک کند، خبرنگاران نیز نقد کنند اما تخریب نه و با آبروی کسی بازی نکنند.

این مسئول هدف اصلی از اوقات فراغت را حمایت و هدایت و مشارکت جوانان دانست و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از هر طریقی نشاط جوانان را مهیا کنیم،آسیب‌های اجتماعی ما کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار چرام خواستار برگزاری مسابقه آشپزی سنتی برای بانوان توسط جهاد کشاورزی در ایام نوروز شد و ابراز کرد: مسؤولان به جوانان اعتماد کنند و تمام امکانات خود را در اختیار آنان قرار دهند، بازی‌های محلی را احیا کنند.

وی به برگزاری مسابقات داخلی توسط دهیاری‌های نیز تاکید کرد.(فارس)

دکترفتاحی اصل درپایان باتماس های برقرارشده دراستان مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰میلیون تومان اعتبارجهت اوقات فراغت ازمدیرکل ورزش وجوانان گرفت که ۳میلیون تومان به سرفاریاب اختصاص داده شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت