پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 فروردین 1397 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 33997

گلایه فرماندار چرام از اعضای شورای شهر به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های گردشگری/برخی مسئولان از زیر کار در می‌روند

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، خاطرنشان کرد: چرام شهرستانی است که به لحاظ تحت زمینی آبش رو هست و فاضلاب بیش از هرجایی نیاز شهرستان چرام است چرا که به طور مرتب از زمین‌های شهر و اطراف استفاده می‌کنیم و اگر فاضلاب وارد انها شود قطعا آلودگی‌های را ایجاد می‌کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی فتاحی‌اصل ظهر امروز در نشست شورای شهر با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر مدیری باید بتواند کار اجتماعی و فرهنگی انجام دهد، اظهار کرد:  مهندس لدنی‌نژاد اولین مدیر استانی است که در سال جدید به چرام آمده و می‌دانیم که در حوزه اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی پرکار و فعال هستند، انتظار داریم جهت عیدی به چرام، به صورت ویژه و خصوصی این شهرستان را در نظر بگیرند.

فرماندار چرام با تاکید بر این مطلب که امروز کسی نمی‌تواند تک بعدی کاری انجام دهد، عنوان داشت: با پول تنها نمی‌توان کاری را پیش برد کما اینکه اگر آب و فاضلاب راه‌اندازی شود از لحاظ اجتماعی و فرهنگی به مردم نیاز داریم یعنی کار ما بیشتر از اینکه در گرو اعتبار باشد در گرو مردم است.

وی در ادامه سخنان خود، اضافه کرد: اعضای شورای شهر چرام، نیروهای شناخته شده و فهیم، نیروهای تجربه‌دار و جوان، علمی و تخصصی هستند اما گلایه‌ای دارم از اعضای شورا که با توجه به اینکه زیرساخت‌های گردشگری آماده نبود در شهر، باید فعال‌تر بوده و کمک بیشتری داشتند، بارها گفته‌ایم سیستمی به هم وصل هستیم و هر کاری انجام دهیم برای شهر است و هر گردشگری بیاید منفعتش به شهر می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری و شورا با توجه به مشکلاتی که در حوزه مالی دارند گاهی به نوعی از زیر کار در می‌روند در صورتی که این مسئله را نمی‌پذیرم چرا که شما باید روی سرمایه اجتماعی بیشتر کار کنید تا سرمایه پولی، جاهایی هست که شما اگر پای کار باشید، چند برابر ما از جاهای دیگر می‌توانیم کمکتان کنیم، بنابراین هراسی در این راستا نداشته باشید و در مراحل بعد کمک کنید.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به فاضلاب چرام و با بیان این مطلب که در بحث فاضلاب یکی از مشکلات اصلی که وجود دارد بحث مشارکت همشهریان هست، گفت: این مشارکت دلایل خاص خود را دارد و شاید اولین دلیل فقر باشد ولی فقر هم در آن حدی نیست که در مدت کوتاهی نتوانند یک میلیون را پرداخت کنند.

فتاحی‌اصل، ابراز کرد: من فکر می‌کنم در این راستا، کارهای روابطی، اجتماعی، دیپلماسی و فرهنگی کمک کند، مدیرعامل هم تا حدی که می‌توانند کمک کنند تا کسانی که دستشان تنگ است طی اقساط بلند مدتی انشعاب فاضلاب خود را پرداخت کنند و اعضای شورا نیز که نماینده مردم هستند و مردم به آنان اعتماد کردند رای دادند می‌توانند با رفتار اجتماعی و دیپلماسی، ارتباط چهره به چهره آنان را متقاعد کنند حق انشعاب فاضلاب خود را پرداخت کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، خاطرنشان کرد: چرام شهرستانی است که به لحاظ تحت زمینی آبش رو هست و فاضلاب بیش از هرجایی نیاز شهرستان چرام است چرا که به طور مرتب از زمین‌های شهر و اطراف استفاده می‌کنیم و اگر فاضلاب وارد انها شود قطعا آلودگی‌های را ایجاد می‌کند.

وی، تصریح کرد: انتظار دارم همه مسئولان پای کار بیایند تا مردم این مسئله را بپذیرند چرا که مردم ما عادت دیرپذیری دارند ولی اگر بپذیرند هم سریع این زود پذیری شان نمایان می‌شود.

فرماندار چرام، متذکر شد: این طرح بزرگترین طرحی است که در شهرستان در حال اجرا بوده و بیش از ۱۰ میلیارد هزینه دارد اما جای نگرانی است که بعد از ۱۰ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که عدم پیگیری ما بی تاثیر نیست در این رابطه و باید تلاش کنیم هر چه سریعتر حداکثر تا پایان امسال به اتمام برسد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت