پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1397 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 34718

اقدام جهادی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه برای رفع مشکل راه های ارتباطی قلعه رئیسی

با جدا شدن دو نهاد راهداری و حمل و نقل و راه و شهرسازی از همدیگر راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه پروژه‌های را شروع کرد که شاید در سالهای گذشته بسیاری از مردم آرزوی دیرینه آنها بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهرستان کهگیلویه یکی از مناطق استان که  است از چهار بخش و بیش از ۳۰۰روستا تشکیل شده است.

این شهرستان با وجود راه ارتباطی بسیار زیادی که دارد مشکلات بسیار زیادی دارند که یک اداره کل راه و شهرسازی بزرگی را می خواهد که بتواند تمامی این مسیرها را کنترل و بتواند با وجود کوهستانی بودن منطقه این مسیرها را برای عبور و مرور مردم آسان کند.

وجود دو بخش کاملا کوهستانی در شهرستان کهگیلویه که می‌شوند چاروسا و دیشموک معروف استان که شاید از جمله مناطق استان است که همچنان در زمینه محورهای ارتباطی مشکلات زیادی دارند و آسفالت‌های این مناطق بر چندین سال گذشته و حتی محورهای اصلی آنها به زمان اوایل انقلاب بر می‌گردد.

اما خوشبختانه به وجود نظام جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی یک نهاد جهادی و مدیری که شبانه روزی به دنبال برطرف شدن و کم شدن مشکلات این راه‌های ارتباطی است که کمتر کسی به نهاد و تلاش آن دقت می‌کند.

با جدا شدن دو نهاد راهداری و حمل و نقل و راه و شهرسازی از همدیگر راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه پروژه‌های را شروع کرد که شاید در سالهای گذشته بسیاری از مردم آرزوی دیرینه آنها بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه در بدو ورود به و شروع بکار عملیات روکش مسیرهای اصلی شهرستان شد و بسیاری از مسیرهای قطع ارتباط شده به خصوص راه‌های روستایی دور افتاده از شهرستان را بازگشایی کرد که مردم قدردان آن هستند.

یکی از پروژه‌های بسیار مهم و بزرگ این نهاد عملیات و روکش آسفالت محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی و در ادامه آن قلعه رئیسی به دیشموک بود که شاید دو پروژه مهم این نهاد بود که مردم از این مسیرها بسیار استفاده می کنند که توانست عملیات آن به حق و سبب برآورده شدن حقوق مردم شد عملیات روکش آسفالت محور قلعه دختر به قلعه رئیسی و دیشموک است که آسفالت قدیم آن به اوایل انقلاب بر می‌گردد

که در سال‌های گذشته به مهمترین دغدغه‌های مردم این منطقه شد که پس از سالها عملیات روکش این مسیر در سال گذشته توسط راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه آغاز شد که این روزها به روزهای پایانی آن به سمت قلعه رئیسی شد که همچنان مردم امیدوار هستند روکش آن تا قسمت های جاورده تکمیل شود.

و در ادامه مسیرها ادامه روکش آسفالت از قلعه رئیسی به سمت دیشموک است که پس از تکمیل مسیر قلعه رئیسی به دهدشت انجام می گیرد که باز هم می تواند از خدمات بزرگ این نهاد باشد.

 

اما تلاش شبانه روزی این نهاد به این بر نمی‌گردد و بارندگی و کوهستانی بودن منطقه سبب می‌شود تا در بسیاری مواقع سبب قطع شدن مسیرهای فرعی و اصلی شود ولی حتی اگر در بدترین زمان ممکن باشد در اسرع وقت آن مسیر باز می‌شود.

 نمونه بارز آن بارندگی دو روز اخیر بود که شدت آن سبب شد تا محور ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی باعث آبگرفتگی و ریزش سنگ در مسیر شد که در کمتر از یک ساعت در ساعت‌های ۳و ۴بامداد آن مسیر را باز کردند و پس از آن به راه‌های روستایی رسیدند و در حال تلاش برای بازگشایی آن مسیرها هستند.

ماهیاری رئیس اداره حمل و نقل شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این خدمات در حق و شایسته مردم کهگیلویه است تصریح کرد: همکاران ما در حمل و نقل شهرستان کهگیلویه با کمک و همکاری همدیگر به صورت جهادی پای کار هستند و همین همدلی سبب شد تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی به خدمات راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه اشاره و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دهدشت و در ادامه به دیشموک از پروژه‌های مهم شهرستان بود که از دغدغه های مسئولان و مردم بود که الحمدالله پیشرفت خوبی دارد.

وی گفت: امیدواریم پس از بارندگی و مساعد شدن آب و هوا ادامه آن تکمیل و ادامه مسیر را به سمت دیشموک حرکت کنیم و به دنبال این هستیم که بتوانیم روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به امامزاده سید محمود(ع) که از مهمترین دغدغه‌های زوار و مردم این منطقه بود را شروع کنیم.

وی ادامه داد: نصب تابلو راهنمایی و نصب گاردریل در سطح محورهای شهرستان از دیگر خدمات ارزشمند بنده و همکاران در نهاد راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه است.

شاید یکی از نمونه‌های بارز یک مدیر جهادی در آقای مهندس ماهیاری مشاهده شد این بود که وقتی پیمانکار قبلی روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت ضعیف بود و خدمات خوبی نداشت سریعا آن پیمانکار را خلع ید و تصمیم به انتخاب پیمانکار قوی تر کرد که دیگر مدیران در بسیاری پروژه باید از چنین مدیریتی درس بگیرند.

پاسخ گو بودن شبانه روزی این مدیر از دیگر ویژگی‌های یک مدیر موفق است که ایشان کاملا پایبند و دقیق است که باز هم باید از این ویژگی‌های بارز تقدیر کرد.

کمک به شهرداری ها و همکاری با دیگر ادارات از دیگر ویژگی های نهاد حمل و نقل شهرستان کهگیلویه است.

اما امیدواریم این خدمات ارزشمند در مناطق محروم ادامه دارباشد که برای ادامه داشتن نیازمند حمایت استاندار، راهداری و حمل و نقل استان، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار است که امیدواریم با حمایت آنها شاید خدمات بیشتری از این نهاد در زمینه تحول نهضت آسفالت باشیم.

لذا خدمات هر نهاد و مدیری در جلوی چشم مردم و اصحاب رسانه قابل مشاهده است و اصحاب رسانه از چنین مدیری تقدیر و خدمات ایشان در این منطقه از استان را ارزشمند و از این خدمات تقدیر می کند.

سیدحسن ارمند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت