پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1397 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 35321

فرماندارچرام درجلسه شورای اداری مطرح کرد:

تقدیرازمردم شهیدپرورچرام /انتقادازعدم حضورنماینده اداره مخابرات درجلسات

جلسه شورای اداری شهرستان چرام به ریاست دکترهادی فتاحی اصل فرماندار وباحضورمسئولین شهرستان چرام تشکیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
جلسه شورای اداری شهرستان چرام به ریاست دکترهادی فتاحی اصل فرماندار وباحضورمسئولین شهرستان چرام تشکیل شد.
دکتر فتاحی  فرماندار شهرستان چرام باتشکر از حضور منظم وبه موقع مدیران در جلسه وبا تبریک مناسبتهای گذشته و پیش رو توصیه ای جهت مطالعه کتاب و کتاب خوانی ومطالعه کتابهای شهید مرتضی مطهری نمود وروز معلم را گرامی داشت.
وی باتبریک روز کارگراظهارکرد: رسیدگی به حقوق کارگران را از اولویت کاری مدیران قراردانست.
ایشان  با اشاره به نام خلیج فارس  عنوان کرد: موضوع خلیج فارس درذهن ها نهادینه شده و دیگر از ذهن کسی خارج نمیشود.
فتاحی با بیان اینکه برقراری امنیت را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج)هستیم عنوان کرد: چهل سال از انقلاب گذشته واین سربازان توانسته اند که کشور وامنیت آن را حفظ نمایند .
وی باتوصیه به مدیران درمورداستفاده ازآب گفت: فرهنگ استفاده از آب وترویج فرهنگ استفاده راجزءوظایف خودبدانیم برای حفظ این امر مهم وحیاتی ازهیچ کوششی دریغ نکنیم.
فرماندار با اظهار نگرانی از حادثه رخ داده در چرام اظهار نمود: از مردم شهید پرور شهرستان چرام و معتمدین ، ریش سفیدان ، امام جمعه محترم،شورای تامین ، مدیران وکسانی که به هر نوعی آرامش شهرستان را حفظ نمودندتقدیروتشکرمی نماییم
وی ادامه داد : این شأن وفرهنگ شهرستان چرام رانشان دادو واقعا جای تشکر دارد که اینگونه فرهنگ و شأن واصالت خود را بجا آوردید و آرامش شهرتان را حفظ نمودید.
فرماندار شهرستان چرام در شورای اداری این شهرستان بیان کرد: جلسات با دستور کار مشخص پیش میرود و قصد عملی شدن اهداف خود را داریم.
فتاحی افزود: دراین جلسه توسعه شهرستان ،توسعه فرهنگی، توسعه سیاسی، توسعه اجتماعی توسعه زیربنایی واشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.
دکترهادی فتاحی اصل افزود: مدیران کار گروه ویژه تشکیل دهند ودغدغه اشتغال وتولید به آن رسیدگی شود ودستگاههای متولی باید استفاده از کالای ایرانی و کیفیت کالا را درنظر گیرند که درفروش هر تولید ایرانی سوء استفاده نشود و کالایی تحویل مردم داده شود که با کیفیت بالا باشد.
فتاحی خاطرنشان کرد: بحث زیربنایی و عمرانی ، ورزش ونشاط اجتماعی بهداشت روحی وروانی توجه شود و درتمام کار گروه هایتان از ظرفیت اصحاب رسانه ونخبگان کمک گرفته شود، تا مشکلات و مسائل در کار گروه مطرح شود واز ظرفیتهایشان استفاده شود.
وی افزود: کسانی که انتخاب می شونداهل نظر دادن وطرح و برنامه دادن باشندونظراتی معقول و عملی داشته باشند که نتیجه وپیشرفتی برای شهرستان داشته باشد .
دکترفتاحی افزود: دستگاهها وادارات باهم همکاری داشته باشند تعامل مدیران باهم برای خدمت به مردم میباشد .
وی ادامه داد:هر پیمانکاری که مشغول به کارمی باشد ، فرماندار، مدیر دستگاه واداره را میشناسد .
فرماندارچرام اظهارکرد: قراردادها محکم ودرست باشد که وقتمان را صرف کارهای کوچک وجزئی ننماییم و تاکارها ومسائل بهتر پیش رود .
فتاحی بیان کرد: مسئولین ادارات ، بدهکاری اداره خود را به اداراتی مانند اداره برق وشهرداری پرداخت نمایند و درآمد داخلی باید باشد تا این دو اداره بتوانند خدمات رسانی مطلوب نمایند. فرماندار شهرستان چرام افزود: اداره مخابرات از زمانی که در شهرستان حضور داشته ام ، هیچ نماینده ای در جلسات نداشته و باید فکری به حال آن شود .
وی گفت: تاکید بر بازگشایی جاده های فرعی داریم که در این هفته اداره مربوطه شروع به کارمی نماید.
فرماندار چرام افزود: با پیگیریهایی که انجام شده تکمیل ساختمان فنی حرفه ای شروع میشود
فتاحی درپایان عنوان کرد: بحث بانوان وآقایان جایز نیست چرا که بانوان نیمی از جامعه را تشکیل میدهند که در آینده در جامعه بیشتر از ظرفیت بانوان استفاده میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت