پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 35775

جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه وآموزوش پرورش چرام تشکیل شد

اولین جلسه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان چرام درسال ۹۷ با حضور حجت الاسلام فرهمندامام جمعه موقت چرام مدیریت آموزش وپرورش ومعاون پرورشی وآموزشی ورئیس سازمان تبلیغلات چرام دردفترامام جمعه تشکیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اولین جلسه کمیته همکاری های شهرستانی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان چرام درسال ۹۷ با حضور حجت الاسلام فرهمندامام جمعه موقت چرام مدیریت آموزش وپرورش ومعاون پرورشی وآموزشی ورئیس سازمان تبلیغلات چرام دردفترامام جمعه تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،مدیریت آموزش وپرورش چرام گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و توطئه های ضد دینی، همه مسئولین و مردم دغدغه دین و تعلیم و تربیت اسلامی را دارند.

عزیزی افزود: باید برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت اسلامی سند تحول بنیادین را به عنوان یک نقشه راه در نظر داشته باشیم و سند تحول نقشه راهی برای آموزش و پرورش است که سهم هر نهادی را برای رسیدن به هدف مطلوب مشخص کرده است.
مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: روحانیون می توانند در مسائل دینی و مذهبی به بخش تعلیم و تربیت کمک شایانی کنند، حضور پرشور دانش آموزان در نمازخانه مدارس از وظایف روحانیون و مبلغین در مدارس است که در کنار مربیان پرورشی در این کار اهتمام لازم را داشته باشند.
عزیزی عنوان کرد: یکی از برنامه های ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، تشکیل تاسیس دبیرستان علوم ومعارف است که در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام گرفته و طرح آن آماده شده است که درآینده شاهدراه اندازی ان خواهیم بود .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام عنوان کرد: حوزه های علمیه با کمک آموزش و پرورش می توانند در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی بسیار موفق و موثر اقدام نمایند، حضور روحانیون در آموزش و پرورش باید هدفمند، جهت دار و اثرگذار باشد.
حسینی طلب اظهارداشت: جمعیت مستعدی در آموزش و پرورش چرام حضور دارند، باید در کمیته همکاری های شهرستانی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ، کارگروه های تخصصی تشکیل گردد و کمیته های علمی و مذهبی تشکیل گردد تا در این زمینه کار شایسته و مطلوبی صورت گیرد.
ایشان ادامه داد:انتظارهست جلسات منظم ترومصوبات پیگیری گرددودر تاسیس دبیرستان علوم ومعارف تلاش مضاعفی صورت گیرد .
امام جمعه موقت چرام گفت:کمیته همکاری آموزش وپرورش مشکلات وموانع رارصدودرجهت رفع انهااقدام نمایند.
وی افزود:کارهاکابردی واصولی  درشهرستان جهت جلوگیری ازاسیب های اجتماعی اجراگردد.
درپایان مصوب شد کمیته کلاس های آموزشی خانواده رادرسطح شهرستان برگزارنماید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت