پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1395 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 3582

جانشین فرماندهی انتظامی کشور :

استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از کم جرم ترین و امن ترین استانهای کشور می باشد

سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه امنیت با همراهی و همکاری همه دستگاه ها و مشارکت مردم به دست می آید افزود: نگاه نیروی انتظامی به مقوله امنیت ، نگاه مردم محور است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان  گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه بشری و محصول اجتماعی است .

به گزارش صدای جنوب،سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه امنیت با همراهی و همکاری همه دستگاه ها و مشارکت مردم به دست می آید افزود: نگاه نیروی انتظامی به مقوله امنیت ، نگاه مردم محور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این استان یکی از کم جرم ترین و امن ترین استانها کشور است و در زمینه سلامت اداری نیز در رتبه های بالای کشوری قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در ادامه گریزی به امنیت در انتخابات ۹۴ زد و گفت: انتخابات سال گذشته یکی از امن ترین انتخاباتی بود که در نظام جمهوری اسلامی برگزار گردید.

وی افزود: در قرارگاه امنیتی انتخابات استانها را بر اساس سوابق امنیتی تقسیم بندی نمودیم و کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهایی بود که با رنگ قرمز مشخص شده بود اما الحمد الله با امنیت کامل این انتخابات برگزار شد و حتی یک کشته در این انتخابات نداشتیم .

سردار مومنی در ادامه به برنامه های سال جاری نیروی انتظامی اشاره کرد و از برنامه ریزی سه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با سرقت و ارتقای آموزش و رفتار حرفه ای در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: با تمام توان با قاچاق کالا مبارزه خواهیم کرد و این امر را در راستای حمایت از تولید داخل و کسب و کار انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با بیان اینکه سرقت یکی از عواملی است که باعث ایجاد احساس ناامنی در بین مردم می شود افزود: با وجود اینکه درصد کشفیات سرقت بالاست اما به علت اینکه کشفیات به دست صاحبانشان که همان مال باختگان هستند نمی رسد احساس کاهش سرقت در مردم ایجاد نمی شود. وی لازمه افزایش احساس کاهش سرقت در مردم را  آموزش و فرهنگ سازی در ثبت و نگهداری سریال کالاها دانست و افزود: در این زمینه باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در ادامه با اشاره به قرار گاه جهادی ارتقای آموزش و رفتار حرفه ای در نیروی انتظامی گفت: برای افزایش ظرفیت های حرفه ای نیروی انتظامی نیاز به آموزش و تکرار و تمرین داریم .

مومنی افزایش مهارتهای حرفه ای پلیس و بهبود رفتار با مردم را دو هدف این قرار گاه عنوان کرد و گفت: پلیس باید اقتدار داشته باشد اما این اقتدار هیچ منافاتی با رعایت ادب و احترام و حفظ کرامت انسانی مردم ندارد. وی افزود: اعمال و اجرای قانون باید توام با رعایت احترام باشد و هیچ کس حق ندارد برای اجرای قانون نسبت به کسی بی احترامی و حتی نگاه تحقیر امیزی داشته باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از سردار غلامزاده ،  به ویژگی های فرمانده انتظامی استان اشاره کرد و گفت: سرهنگ انصاری همه مدارج فرماندهی را طی کرده و در تمام این مدت منشا اثر بوده است .

وی گفت: با توجه به بومی بودن سرهنگ انصاری ، ایشان شناخت کاملی نسبت به همه ظرفیت های استان دارد.

سردار مومنی با اشاره به حضور سرهنگ انصاری در جبهه های حق علیه باطل گفت: حضور پنجاه ماهه وی در جبهه های حق علیه باطل ما را در انتصاب ایشان مصمم تر نمود.

گفتنی است سردارغلامزاده بعنوان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری منصوب شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت