پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1397 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 36271

جزئیات عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب

رجب پور گفت: با تامین تجهیزات اختصاصی این تصفیه خانه و بهره برداری از این پروژه، مشکلات شهر سرفاریاب و روستاهای این منطقه مرتفع می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آب تمام روستاهای کهگیلویه و بویراحمد سالم و بهداشتی است.

به گزارش صدای جنوب، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: همه مخازن آب روستایی سالی دو تا سه مرتبه شست و شو و ضدعفونی کامل می شوند.

رجب پور با اشاره به سلامت کامل آب روستاهای استان، گفت: تنها در دوماهه ابتدایی سال ۹۷ قریب در ۹۵ مورد بازدید از تاسیسات آبرسانی روستایی، بیش از ۱۳۰ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی انجام شده است.

وی به برخی گلایه مندی ها در خصوص آب سرفاریاب هم اینطور گفت: کدر شدن آب و افت ظاهری کیفیت آب در سرفاریاب همواره دغدغه جدی مردم و مسئولان بود، در همین رابطه پروژه عظیم تصفیه خانه سرفاریاب با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ شروع به کار کرد.

رجب پور گفت: با تامین تجهیزات اختصاصی این تصفیه خانه و بهره برداری از این پروژه، مشکلات شهر سرفاریاب و روستاهای این منطقه مرتفع می شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خاطر نشان کرد: کیفیت و سلامت آب خط قرمز ما است، اگرچه کمیت آب مهم است اما مهم تر از آن کیفیت آب است و در همین راستا بازدیدها، انجام آزمایشات مختلف میکروبی و شیمیایی و شست و شو و گند زدایی منابع و مخازن آب به صورت مستمر انجام می شود.

رجب پور به مردم روستاهای استان اطمینان داد تمامی روستاهای تحت پوشش شرکت، دارای آب سالم و بهداشتی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت