پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1397 ساعت 03:03:: شناسه خبر: 36832

دعوت نماینده کهگیلویه بزرگ از مردم برای حضور گسترده در مراسم «روز جهانی قدس»

حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم، همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است ..

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ باصدور پیامی حضور پرشور و شعور در روز قدس را عامل وحدت بیش از پیش مردم، همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دانست .

درمتن پیام سردار هاشمی پور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) است .
امام خمینی (ره)

فرمان و فتوای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام «روز جهانی قدس» نقطه عطفی درعصرحاضر و مناسبات جهانی است. وحدت عمومی جهان اسلام در بزرگداشت این روز و اعلام انزجار ملتهای ستمدیده و آزادیخواه از زورگویان جهانی، زنده و پویا ماندن تفکر و نهضت خمینی کبیر است.
ولی امر مسلمین جهان و فرزند خلف و صالحش فرموده اند « روز قدس اساسی ترین مسئله دنیای اسلام است»
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان با تأسی از فرامین آن امام همام ، رهبر فرزانه انقلاب و الگو پذیری از ملت هوشیار ایران هر سال با شکوهتر و هدفمندتر از سال قبل، این روز عظیم را گرامی می دارند تا جهانیان انگشت بر دهان، عظمت امت رسول الله را دریابند.
حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم، همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است و یقینا هوشیاری و حضور آزادگان جهان، سیاست های استعماری و پلید آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در انتقال سفارت و پایتخت به قبله اول مسلمین را با شکست مواجه خواهند نمود.
اینجانب بعنوان خادم مردم ضمن گرامیداشت روز قدس، تمام هم استانیهای عزیز و همیشه در صحنه بویژه مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فارغ از هر سلیقه و نگرش سیاسی به گرامیداشت و حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایم.
همواره در پناه خدای بزرگ مؤید و محفوظ باشید

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت