پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1397 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 37418

پاسخ مخاطب صدای جنوب به یک یادداشت/

انصاف به خرج دهیم و قضاوتی عادلانه داشته باشیم

انصاف به خرج دهیم و انتظارات را که اتفاقا به حق هم هستند با تلاشها در عین محدودیت ها ببینیم و قضاوتی عادلانه داشته باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید حسین رهی از مخاطبان صدای جنوب به یادداشت سید کرامت کشاورز واکنش نشان داد ودرمطلبی که دراختیارصدای جنوب قرارگرفته نوشت:انصاف به خرج دهیم و انتظارات را که اتفاقا به حق هم هستند با تلاشها در عین محدودیت ها ببینیم و قضاوتی عادلانه داشته باشیم.

در این یادداشت آمده است:سلام خدمت جناب آقای کشاورز و تحسین دغدغه ای که نسبت به کهگیلویه دارند.

نظر به اینکه لازم دانسته اند اقداماتی که نماینده در این راستا انجام داده به سمع و نظر برسند، اشاره ای داشته باشم.

اینکه مرقوم فرمودند نماینده در قبال تغییرات مدیریتی استان ساکت هستند جای بسی تعجب و یا دال بر بی اطلاعی است.
چنانکه مستحضرید یکی از دلایل و در واقع بهانه های دکتر احمدی در عزل برخی مدیران ، برچسب مدیران احمدی نژادی بودن است و اگر بدون جانبداری و تعصب قضاوت نماییم بهانه ی بیراهه ای نیست گرچه ممکن است بر وفق و مطلوب ما نباشد.
نکته حائز اهمیت و بهانه دیگر احمدی سیاست جناحی یا همان سبد اصلاح طلبی است که علیرغم سیاست نماینده مبنی بر تعامل، اما اردوگاه ایشان اصولگرایی ست. که در این بین نقش، تحرک و فشار ستاد دکتر روحانی و اصلاح طلبان کهگیلویه ای طبیعتا می بایست پر رنگتر باشد که دادنامه، مصاحبه ها و درد دلهایشان در عین انشقاق در محافل حقیقی و مجازی خود مثنوی هفتاد من است که محور بحث نمی باشد.
اما برخی مطالب و موارد را جهت اطلاع جنابعالی و خوانندگان معروض میدارم.

اولا اختلاف نماینده و استاندار آنهم بر سر عدم استفاده از نیروهای توانمند کهگیلویه ای و عزل برخی مدیران، در سایه ی کم توجهی کلی به حوزه انتخابیه شهرستانهای ۴ گانه ، چنان بالا گرفت و علنی شد که موجب نگرانی عمومی بطوریکه بعضا ائمه جمعه در خطبه ها به آن اشاره نمودند.
نماینده مردم در جهت استیفای حقوق موکلینش در ابتدا اقدام به چندین نشست با استاندار نمود و به تشریح مسئله پرداخت که متاسفانه قبل از دفاع و جواب استاندار، با مقاومت، دخالت و حمایت برخی از همین معزولین و شاکیان فعلی مواجه میشد که جای سؤال و مایه ی گله مندی است.

پس از آن، موضع گیری تند و شفاف هاشمی پور در قالب مصاحبه علیه استاندار و نگارش نامه به وی و طرح سؤال از وزیر کشور ادامه پیدا کرد که مجموعه اقداماتش با چالش های زیادی مواجه بوده که، عملکرد قابل قبول و در خور تحسینی است.
بعنوان مثال در انتصاب دکتر نعیمی به معاونت علوم پزشکی بیشترین مخالفت ها در قالب دهها مقاله، نشست و … از جانب کهگیلویه ای ها صادر شد.
ابلاغ یکی از سازمان های مهم استان صادر و زمان معارفه اعلام شده بود که با مخالفت شدید نماینده به تعلیق درآمد.
در انتصاب مدیران شهرستانی چه کارشکنی ها و مخالفت های که صورت نگرفت به گونه ای که بعضا تا مدتها پس از انتصاب در شورای اداری راه داده نمی شدند..!!!!
و مواردی که طرح آن به مصلحت نیست.
پس انصاف به خرج دهیم و انتظارات را که اتفاقا به حق هم هستند با تلاشها در عین محدودیت ها ببینیم و قضاوتی عادلانه داشته باشیم.
ضمن اینکه پیشنهاد میشود در شرایط فعلی بجای مخاطب قرار دادن نماینده، استاندار را خطاب قرار دهیم چراکه نماینده همراه، همگام و در کنار ما برای احقاق حقوق ماست.
نکته آخر شهادت، گواهی و نقطه نظرات مدیران معزول در حمایت نماینده از آنان را جویا شویم که خود میتواند گویای خیلی از مسایل ، مایه روشنگری و رفع ابهامات و ذهنیات بنده و جنابعالی و سایرین باشد.
امیدوارم هرآنچه اتفاق می افتد موجب جلب رضای پروردگار، رضایت مردم و پیوند و بیعت بیشتر مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
ان شاءالله

با احترام
سید حسین رهی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت