پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1397 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 37470

مهدی چمران سخنران مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در یاسوج

آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است و این ادعا حربه‌ای برای مقابله با کشورهای مخالف سیاست‌های این کشور جنایتکار به ویژه در منطقه خاورمیانه  و علیه مسلمانان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: ۶ تا ۱۲ تیر هر سال به‌نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده و فرصت مناسبی برای بیان چهره و ماهیت واقعی آمریکا است.

به گزارش صدای جنوب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنایت‌ها  و توطئه‌های گسترده آمریکا علیه ایران اظهار کرد: آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است و این ادعا حربه‌ای برای مقابله با کشورهای مخالف سیاست‌های این کشور جنایتکار به ویژه در منطقه خاورمیانه  و علیه مسلمانان است.

وی بیان کرد: آمریکا از ابزار حقوق بشر برای سلطه بر کشورهای مختلف استفاده می‌کند که این هفته فرصتی مناسب برای افشای چهره و ماهیت واقعی آمریکا و جنایت‌های آن است.

این مسؤول با اشاره به توطئه‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه ایران در فاصله تیر ماه سال ۶۰ تا ۶۷ گفت: ترور نافرجام رهبر معظم اسلامی در سال ۶۰، شهادت دکتر بهشتی، بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه در هشت تیر ماه، شهادت آیت‌الله صدوقی و انهدام هواپیمای مسافربری ایران با ۲۷۰ مسافر در ۱۲ تیر سال ۶۷ بخشی از جنایت‌های استکبار جهانی علیه ایران بوده است.

خاضع عنوان کرد: در این هفته از تمامی ظرفیت‌ها برای تبیین و روشنگری جنایت‌های آمریکا علیه ایران استفاده شود که آیین بزرگداشت شهدای ۷ تیر روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج و با سخنرانی مهدی چمران رئیس پیشین شورای شهر تهران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علیه بر این آیین، نمایشگاه عکس جنایت‌های آمریکا علیه ایران روز پنجشنبه در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، روز جمعه در مصلی و دیگر روزهای هفته در شورای هماهنگی برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت