پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1397 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 37635

مدیر آموزش وپرورش دهدشت:

آزمون سراسری با حضور ۴هزار و ۲۴۵ داوطلب در دهدشت برگزار شد

پورک پور گفت : قطعا با استفاده از تجربیات امسال و سال های گذشته و با برگزاری جلسات سعی خواهیم کرد در کنکور سال های آینده مشکلات را به حداقل رسانده تا داوطلبان در محیطی آرام و بدون مشکل به رقابت بپردازند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر آموزش وپرورش دهدشت گفت:کنکور ۹۷ با حضور ۴۲۴۵داوطلب در ۲۱ حوزه و در امنیت کامل برگزار شد .

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت، علی پورک پور افزود:در روزهای پنج شنبه وجمعه هفته گذشته و با حضور ۴۲۴۵ داوطلب در ۲۱ حوزه امتحانی کنکور امسال در نهایت دقت ، امنیت و آرامش برگزار شد.

وی ترکیب داوطلبان را شامل ۲۳۴۳دختر و ۱۹۰۲ پسر دانست و گفت : از این تعداد در رشته ریاضی ۳۹ دختر و ۱۰۲ پسر ، رشته علوم انسانی ۴۳۴ دختر و ۳۶۹ پسر ، رشته تجربی ۱۳۷۲ دختر و ۱۵۱۶ پسر ، هنر ۵۷ دختر و ۹۳ پسر و در رشته ی زبان ۱۷۲ دختر و ۹۲ پسر از مناطق چاروسا ، دیشموک ، سوق و دهدشت به رقابت پرداختند.

پورک پور برگزاری کنکور را با توجه به حساسیست موضوع کار دشواری دانست و گفت : در برگزاری کنکور امسال که در واقع بزرگترین رقابت علمی کشور است تلاش جمعی مجموعه ستادی آموزش وپرورش و سایر همکاران فرهنگی خصوصا حوزه ی امتحانات ، معاونت ها , ارزیابی عملکرد ، حراست و روابط عمومی و به شکل ویژه واحد خدمات قابل تقدیراست.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از امام جمعه محترم ، فرماندار ومعاون فرمانداری کهگیلویه ،از همه ی ادارات و نهادهای که در برگزاری کنکور امسال آموزش وپرورش را یاری کردند گفت : از مجموعه نیروهای امنیتی و انتظامی ، شبکه بهداشت و هلال احمر،دانشگاه آزاد و پیام نور و سایر ادارات خدمت رسان تشکر می کنم و با توجه به اینکه هوا در روزهای برگزاری کنکور گرم بوده لازم است از مجموعه شرکت توزیع برق شهرستان که با تلاش شبانه روزی به پایداری برق کمک کردند به شکل خاص تشکر کنم .

پورک پور در پایان گفت : قطعا با استفاده از تجربیات امسال و سال های گذشته و با برگزاری جلسات سعی خواهیم کرد در کنکور سال های آینده مشکلات را به حداقل رسانده تا داوطلبان در محیطی آرام و بدون مشکل به رقابت بپردازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت