پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1395 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 3785

روز های حساس برای صفدرحسینی وکهگیلویه؛

اعضای صندوق توسعه ملی به دفتر ریاست جمهوری فراخوانده شدند/صفدرحسینی ودوستان،شنبه برکنار می شوند/تلاش های تاجگردون نتیجه نداد

منابع آگاه معتقدند این نامه ها اگردرحمایت حسینی و دوستان هم نگاشته شده کمک چندانی ننموده وبابسیجی که علیه رییس صندوق توسعه ملی شکل گرفته رفتن ایشان حتمی می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 

نامه نگاری دکترتاجگردون به ریاست جمهوری درخصوص فیش های حقوقی، هرچند در رسانه های حامی دولت در بعد قومیت گرایی و حمایت وی ازصفدرحسینی تفسیرشد اما واقعیت آنست که تاجگردون خواستار واکنش اساسی توام با عدالت شده است.

منابع آگاه معتقدند این نامه ها اگردرحمایت حسینی و دوستانش هم نگاشته شده کمک چندانی ننموده وبابسیجی که علیه رییس صندوق توسعه ملی شکل گرفته رفتن ایشان حتمی می باشد.
به گزارش صدای جنوب ،محمد باقر نوبخت به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین دبیر هیات امنای صندوق توسعه ملی، اعضا را برای حضور در جلسه هفته آینده دعوت کرده است.

بر اساس آنچه که در نامه نوبخت آمده، بررسی و تصمیم گیری در خصوص اعضای هیات عامل و همچنین سایر موارد در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت. طبق اطلاعات دریافتی ظاهرا مواردی که از جلسه گذشته که حدود یک ماه پیش برگزار شد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این در حالی است که با جریان اخیر پیش آمده در مورد شایعات مطرح شده درباره فیش حقوقی صفدر حسینی-رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی- و هجمه های پیرامون آن، قرار گرفتن تصمیم گیری درباره اعضای هیات عامل در دستور کار جلسه می تواند با گمانه زنی هایی مبنی بر انجام تغییر در سطوح مدیریتی صندوق همراه باشد.

این جلسه که به ریاست رئیس جمهور برگزار می شود با حضور وزرا و سایر اعضا خواهد بود. بر این اساس وزرای اقتصاد، نفت، “تعاون، کار و رفاه اجتماعی”، رئیس کل بانک مرکزی، دادستان کل کشور، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق تعاون و همچنین رئیس هیات نظارت بر صندوق توسعه ملی برگزار می شود.

جلسه این دوره هیات امنای صندوق توسعه ملی در حالی ساعت ۱۱ روز شنبه همزمان با ۱۲ تیرماه به میزبانی رئیس جمهوری تشکیل می شود که دو جلسه قبلی اعضا حدود یک ماه پیش و در اسفند ماه برگزار شده بود.

به هرحال بایدتاروزشنبه صبرکرد که آیا کهگیلویه و بویراحمد ازامتیازصفدرحسینی محروم می شود ویا وی باقدرت وعلی رغم همه فشاربه کار خود ادامه می دهد؟!!!

۵۷۳۱۱۹۳۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت