پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1397 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 38146

خداحافظی مردم کهگیلویه بزرگ با فیش های نجومی برق/ تعرفه برق تابستان مطابق با تعرفه برق مناطق گرمسیری محاسبه می شود

سردارهاشمی پور گفت:در هفته قبل مجوز رسمی و قانونی اصلاح تعرفه برق این شهرستان ها از وزارت نیرو دریافت و خوشبختانه به هیأت دولت ارجاع گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تعرفه های برق شهرستان های کهگیلویه، چرام و بخش های تابعه اصلاح می شود .

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد:اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه و چرام مردادماه انجام خواهد شد.
سردارهاشمی پور گفت:در هفته قبل مجوز رسمی و قانونی اصلاح تعرفه برق این شهرستان ها از وزارت نیرو دریافت و خوشبختانه به هیأت دولت ارجاع گردید.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد با اصلاح تعرفه برق شهرستان های مذکور به همراه شهرستان های لنده و بهمئی عضو مناطق گرمسیری خواهند شد و تعرفه برق تیرماه، مردادماه و شهریور ماه مطابق با تعرفه برق مناطق گرمسیری محاسبه می شود.

برپایه گزارش صدای جنوب، اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه بزرگ از خواسته های همیشگی مردم بود که با درایت سردارهاشمی پور این مهم نیز تحقق یافت و مردم با فیش های نجومی خداحافظی می نمایند.

نماینده کهگیلویه بزرگ همواره بر حل مشکلات درسایه همدلی و اعتماد تاکید نموده و بر تحقق شعار «ما می توانیم» و پرهیز از جملات مایوس کننده چون «نمی شود و نمی توانیم» پافشاری کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت