پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1397 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 38428

در بازدید مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس عنوان شد

تاکید نماینده کهگیلویه بر تسریع عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت

عدل هاشمی پور به همراه مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس وفرماندارکهگیلویه ازپتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس وفرماندارکهگیلویه ازپتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

دراین بازدید عدل هاشمی پورگفت:مردم این منطقه ۱۲سال است که برای بهره برداری این طرح بزرگ صنعتی روزشماری می کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:وضعیت خاکبرداری و دیوار حائل پتروشیمی دهدشت قابل قبول است اما کافی نیست که این طرح بیش از این از نظر تجهیزکارگاه وساختمان های صنعتی وغیرصنعتی بلاتکلیف باشد.

هاشمی پورازمدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواست تاطبق زمانبندی موردتایید وزیرنفت منابع مالی موردنیاز پتروشیمی دهدشت را هرچه سریعتر تامین نماید.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس نیزاظهارداشت:زنجیره پالایشگاه بیدبلندبهبهان ، پتروشیمی گچساران وپتروشیمی دهدشت از طرح های در حال اجرای هلدینگ خلیج فارس است و سعی ما به بهره برداری رسیدن هر سه طرح در کوتاه مدت است.

جعفرربیعی افزود:برای تکمیل پتروشیمی دهدشت نیاز به یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که باتوجه به شرایط خاص کشور رقمی بسیار زیاد می باشد.

ربیعی گفت:منابع مالی پتروشیمی هم ازطریق فاینانس خارجی و هم منابع داخلی با همکاری نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت در دو ماه اینده تعیین تکلیف می شود.

وی اظهارکرد:همکاران ما در هلدینگ خلیج فارس توجه زیادی به پتروشیمی دهدشت دارند و به مردم خوب کهگیلویه اطمینان می دهیم در ۳۸ ماه اینده این پتروشیمی به بهره برداری برسد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس درباره پالایشگاه بیدبلند بهبهان نیز اظهارکرد:دراینده نزدیک این پالایشگاه افتتاح و زمینه اشتغال سه هزار و ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت