پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1397 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 38585

در دیدار رئیس و پرسنل جمعیت هلال‌احمر؛

فرماندار جدید کهگیلویه به عضویت جمعیت هلال‌احمر درآمد

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این شهرستان بنا به تفکرات قومیتی و جناح‌بندی سیاسی تا حالا ضرر دیده امیدوارم جوانان خوش فکر با ما همراهی کنند فارغ از جناح‌بندی سیاسی و طایفه‌گری حرکتی را آغاز کنیم که بالاخره روزی باید این حرکت آغاز می‌شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در دیدار رئیس و پرسنل جمعیت هلال‌احمر  با فرماندار جدید کهگیلویه ،جعفر نیکبخت به عضویت جمعیت هلال‌احمر درآمد ولباس این نهاد امدادی را بر تن کرد.

به گزارش صدای جنوب، جعفر نیکبخت ،افزایش تولید و اشتغالزایی را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و اظهار داشت: در شهرستان ما پتانسیل‌های خوبی وجود دارد پروژه‌هایی شروع شده که با تکمیل این پروژه‌ها می‌توان به اشتغال کمک کرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این شهرستان بنا به تفکرات قومیتی و جناح‌بندی سیاسی تا حالا ضرر دیده امیدوارم جوانان خوش فکر با ما همراهی کنند فارغ از جناح‌بندی سیاسی و طایفه‌گری حرکتی را آغاز کنیم که بالاخره روزی باید این حرکت آغاز می‌شد.

نیکبخت گفت: طول دوره مدیریت برایم مهم نیست جناح سیاسی ندارم و نخواهم داشت.نماینده و مجری سیاست‌های دولت هستم تصمیم دارم چند ویژگی را نهادینه کنم.

فرماندار کهگیلویه نهادینه شدن روحیه بسیجی، جوانگرایی و تبدیل تهدیدها به فرصت را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم ما را یاری کنید.

وی با اشاره به مشکلات حوزه هلال‌احمر با بیان اینکه در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین راهی نسبت به اجرای این پروژه تصمیم خواهم گرفت، افزود: قدرت چانه‌زنی دارم و برای پیگیری مشکلات جمعیت هلال‌احمر تلاش می‌کنم.

در این دیدار سید عادل رهبریان به تشریح  چهار حوزه امور جوانان،داوطلبان،امداد و نجات و آموزش در جمعیت هلال‌احمر پرداخت و گفت: مشکل اساسی این جمعیت راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در مسیرپاتاوه به دهدشت است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه افزود: ۲ هکتار زمین از سوی یکی از فعالان جمعیت هلال‌احمر جهت ساخت پایگاه امداد و نجات اهدا شد اما برای اجرای عملیات این پروژه بنا به هر دلیلی بودجه‌ای تعلق نگرفت.

رهبریان گفت: ۹۰ میلیون تومان اعتبار این پروژه بود که در حصارکشی زمین هزینه شد و پروژه در همین حد به حال خود رها شده است.

وی، با بیان اینکه این محور با توجه به واقع شدن در مجاورت تفرجگاه رودخانه مارون نسبت به سایر نقاط شهرستان بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای و رودخانه‌ای را دارد گفت: راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در این مسیر ضروری است.

رهبریان از فرسوده بودن تجهیزات هلال‌احمر و عمر بیش از سه دهه وسایط نقلیه در این نهاد خبر داد و خواستار توجه جدی مسیولان به این موضوع شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت