پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1397 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 38605

در دیدار رییس و کارکنان بهزیستی با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت:برای خدمت رسانی بهتر به مردم مشکلات را در تهران پیگیری می کنم

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد برای پیگیری مشکلات همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی عمومی بویژه بهزیستی اگر لازم باشد شخصاً در تهران پیگیری میکنم تا بهتر به مردم خدمت رسانی گردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس و کارکنان بهزیستی کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند .

دراین دیدار رییس بهزیستی ضمن تبریک مسیولیت جدید نیکبخت در فرمانداری کهگیلویه گزارشی از آمار تحت پوششی این اداره ارایه کرد.

جهانگیرافشانده به بیش از ۱۸۰ ریز فعالیت در حوزه های امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و اورژانس اجتماعی و ارایه نوع خدمات و کمکهای مالی به مددجویان و همچنین کمبود امکانات و نیازمندیهای این اداره با توجه به گستردگی منطقه اشاره کرد.

افشانده افزود:ضروری است فرماندار محترم به این نیازمندیها در کمیته برنامه ریزی توجه نماید.

جهانگیر افشانده ارامش را نیاز ضروری جامعه درشرایط فعلی بیان کرد و بر آمادگی کامل مجموعه بهزیستی برای همکاری با فرماندارجدید شهرستان تاکیدنمود .

درادامه این جلسه جعفر نیکبخت اظهارکرد:آمده ام خالصانه و صادقانه بدون از توجه به جناح بندی و قومیت گرایی و بصورت کاملا فراجناحی و درک مشکلات اساسی مردم گره از مشکلات با همکاری همه دستگاهها باز نمایم.

وی گفت: در زمینه آب، برق، گاز  و پتروشیمی طرح های خوبی در دست اقدام میباشد که به همت دولت تدبیر و امید و همکاری همه دستگاهها آینده روشنی برای منطقه ترسیم خواهیم نمود.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد برای پیگیری مشکلات همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی عمومی بویژه بهزیستی اگر لازم باشد شخصاً در تهران پیگیری میکنم تا بهتر به مردم خدمت رسانی گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت