پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1397 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 38775

درنشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام مطرح شد

سهم ناچیز جوانان بیکار چرام از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری درنشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام با اشاره به مشکلات عدم جذب اعتبارات اشتغالزایی در شهرستان چرام بیان کرد:بیش از ۶ماه از عملیاتی بودن این طرح می گذرد و همگرایی لازم بین دستگاه ها وجود ندارد.
سید حشمت الله صمیمی با بیان ضرورت پیگیری موضوع اشتغال طرح روستایی و عشایری دراین شهرستان اظهار داشت :شهرستان چرام کمتر از ۳درصد تسهیلات ابلاغی خود را تاکنون جذب کرده که لازم است اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و سایر دستگاه های اجرایی و بانک های عامل به سرعت موارد را بررسی و مشکل متقاضیان را حل نمایند.
این مسئول در این جلسه خطاب به مدیران گفت: تمامی دستگاه های اجرایی لیست متقاضیان و پرونده های اشتغال را به مرکز استان و در دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری بیاورید تا خودم شخصا و با هماهنگی با اداره کل تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی استان و سایر دستگاه های اداری مرتبط نسبت   به پیگیری موضوع اقدام نماید.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی دولت محترم برای ایجاد اشتغال بخصوص در حوزه های روستایی و عشایری در نظر گرفته اما متاسفانه در شهرستان چرام به علت مشکلاتی که در بالا ذکر شد کمترین جذب را داشتیم.

 

دراین نشست رییس اداره صنعت معدن وتجارت اظهارداشت:مسبولان در حرف وعمل باید نسبت به جوانان بیکارشهرستان های کهگیلویه بزرگ دغدغه داشته باشند.

سیدباقرافشین گفت:مدیرکل کار اعلام می کند اماده واگذاری طرحهابه علاقمندان هستیم اما بیش از یک هزارپرونده از چرام ولنده وکهگیلویه هم اکنون بلاتکلیف هست و خودشان می گویند اعتباری وجودندارد وپرونده تشکیل ندهید.

افشین ادامه داد:تبعیض شهرستانی درسطح استان سبب شده تا دست جوانان این سه شهرستان از تسهیلات روستایی وعشایری به نسبت گچساران، بویراحمدودنا کوتاه بماند.

وی خواستار تعیین تکلیف پرونده های مختلف در صنوف مختلف ازجمله خیاطی شد و گفت:اداره کاراستان حمایت بیشتری نماید.

ادامه در ( اینجا )

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت