پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1397 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 39063

امام جمعه دهدشت:

غیرت و ناموس در تالارها بر باد می‌رود/رقص آمریکایی در تالارهای دهدشت

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تالارهای شهر رقص مختلط دارند و بارها در مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی آنها ملزم به تفکیک سالن‌ها شدند گفت: مصوبه‌ها اجرا نمی‌شود آنها به ریش ما می‌خندند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی شامگاه یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با موضوع بررسی مصوبات نشست‌های گذشته برگزار شده بود از بی‌توجهی تالارهای دهدشت به مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: بحث تالارها ۹ سال است در شورای فرهنگ عمومی مطرح می‌شود اما روند حاکم بر تالارها نشان می‌دهد ما زورمان به تالارداران نرسید.

حسینی، با بیان اینکه در برخورد با هنجارشکنان قاطعیت و جدیت نداشتیم گفت: قاطعیت در اجرای مصوبه‌ها نداریم که تالارداران به ریش ما می‌خندند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: ما شهید دادیم که ناموس‌مان بر باد نرود، نباید کشور و نظام را دست چهار تا آدم لات بدهیم، این دست ان دست کنیم که چه شود؟ اگر همه کارها را می‌خواهیم مانند ساماندهی تالارها پیش ببریم فاتحه انقلاب باید خوانده شود.

حسینی تصریح کرد: بارها و بارها به آنها فرصت داده شد که فضای تالارها تفکیک شود رقص مختلط نباشد اما همچنان با رقص آمریکایی مختلط ناموس ما را بر باد می‌دهند.

وی، با بیان اینکه در اجرای مصوبه قاطع نیستیم بیان داشت: تالارهای که رعایت نمی‌کنند پلمب شود شرایط را اعلام کنیم اگر با این شرایط توانستند اداره کنند ادامه بدهند اگر نتوانستند رها کنند آدم هست که بتواند تالار اداره کند.

حسینی گفت: مشکل اینجاست کسانی تالاردار شدند که نمی‌خواهند موازین شرعی رعایت شود، حاضرند به خاطر پول هر عمل خلاف شرعی در سالن تالار انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت