پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 39072

مراجعان مدعی نزاع در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: شمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در چهار ماه گذشته امسال با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۱۰۶ پرونده بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار مراجعان مدعی نزاع اعم از فردی و دسته جمعی در استان در چهار ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش یافته است.

کامروز امینی افزود: شمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در چهار ماه گذشته امسال با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۱۰۶ پرونده بود.
وی عنوان کرد: یکهزار و ۷۱۹ نفر از این افراد مرد و ۳۸۷ نفر نیز زن هستند.
امینی تعداد مراجعان و پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در مدت مشابه سال قبل در پزشکی قانونی استان را ۲ هزار و ۴۸ مورد ذکر کرد.
وی با اشاره به شمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع نزاع در شهرستان‌های مختلف نیز گفت: تعداد یک هزار و ۳۳۵ نفر در اداره پزشکی قانونی بویراحمد، ۴۱۲ نفر شهرستان کهگیلویه، ۲۲۱ نفر در گچساران، ۸۹ نفر در دنا و ۴۹ نفر نیز در اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی مورد معاینه قرار گرفته‌اند.
بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان مراجعه و معاینه‌های نزاع به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفت.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در چهار ماه نخست سال جاری سوانح رانندگی در این استان ۶۵ فوتی در پی داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸٫۱۸ درصد رشد یافته است.
از تعداد ۶۵ فوتی ناشی از سوانح رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در چهار ماه نخست امسال تعداد ۴۹ نفر مرد و ۱۶ نفر زن بوده‌اند.
وی افزود: هشت مورد از تصادفات این استان در مسیر درون شهری و ۵۷ مورد در مسیرهای برون شهری روی داده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت