پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1397 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 39149

پیام تبریک فرماندار چرام به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرام ، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرام ، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
( ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون )
بدون تردید؛ رسانه ها، یکی از مهمترین دستاوردهای بشری است که خصوصاً در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقشی فوق العاده راهبردی در توسعه جوامع ایفا می نماید. خوشبختانه این مهم در کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره مورد توجه دولتمردان و خادمین ملت بوده و به همت هموطنان دغدغه مند اصحاب رسانه، خصوصاً در دولت مترقی تدبیر و امید، با مدیریت مدبرانه؛ سایت ها، کانال ها و انواع مختلف دیگری از اپلیکیشن های ارتباط جمعی به نحو مطلوبی در حال فعالیت و آگاهی بخشی به احاد جامعه می باشند.
کسوت خبرنگاری تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه است و خبرنگاران؛ وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست و نامگذاری هفدهم ۱۷ مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشت.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.
هادی فتاحی اصل
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت