پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1397 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 39249

رییس سازمان جهاد کشاورزی:

جریان رسانه در کهگیلویه و بویراحمد پویا و در حال توسعه است

سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با درک جایگاه خبرنگاران و نقش آنها، خود را موظف به پاسخگویی به مردم و تعامل با رسانه‌ها می‌داند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روزخبرنگار بر تعامل با انها تاکید کرد.

درپیام الیاس تاج الدینی چنین امده است:

جایگاه و نقش رسانه در تحولات پیرامونی و تلاش‌های خبرنگاران برای پیشبرد و تعالی یک جامعه در ابعاد مختلف آن، موضوعی روشن و انکارناپذیر است.
امروزه دسترسی به اطلاعات یکی از نیازهای اصلی مردم و جامعه رو به پیشرفت است که بی‌تردید این نیاز ضروری با وجود رسانه‌ها محقق می‌شود.

به حول و قوه الهی جریان رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد، جریانی پویا و در حال توسعه است که در همه ادوار گذشته بی‌وقفه همسو با اهداف لان توسعه‌ای مسئولان و دلسوزان این استان به جلو رفته است.

در بخش کشاورزی به عنوان ستون اقتصاد و زیربنای استقلال و خودکفایی نیز رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بدون چشمداشت، پا به پای متولیان تلاش کردند و امروز حاصل این همراهی‌ها و تعاملات رسانه و بخش کشاورزی به خوبی در دستاوردهای این بخش قابل لمس است.

اینجانب به عنوان خادمی کوچک در بخش کشاورزی با اذعان به حمایت‌های مستمر خبرنگاران و نقش کم‌نظیر آنها در پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف این استان در کنار مدیران، با تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت یا و خاطره شهدای عرصه قلم و خبر، از زحمات این قشر فرهیخته جامعه قدردانی و اعلام می‌کنم که بخش تولید و کشاورزی این استان بدون کمک رسانه‌ها و حمایت خبرنگاران نخواهد توانست در مسیر توسعه گام بردارد.

سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با درک جایگاه خبرنگاران و نقش آنها، خود را موظف به پاسخگویی به مردم و تعامل با رسانه‌ها می‌داند.

امیدوارم در ادامه راه، با رفع نقایص موجود بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ها و توان خبرنگاران و قلم به دستان به شکل بهتری بهره ببریم و ارتباطات موثرتری با جامعه کشاورزان و تولیدکنندگان برقرار کنیم.

مجددا این روز مهم را به همه خبرنگاران و اهالی قلم و خبر تبریک می‌گویم.

الیاس تاج‌الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت