پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 39270

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

۲۵ طرح صنعتی و خدماتی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی ظرف یک سال گذشته تاکنون در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان انجام شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی ظرف یک سال گذشته تاکنون در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان انجام شده است.

به گزارش صدای جنوب، سهراب بنام روز پنجشنبه در بازدید از برخی طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی یاسوج ۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از این میزان مربوط به سال ۱۳۹۶ و مابقی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
وی تصریح کرد: حدود ۱۱ هکتار زمین در قالب ۱۹۶ قرارداد صنعتی و صنفی در مدت یک سال گذشته تاکنون واگذار شده که از این تعداد ۱۲۲ مورد مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی و مابقی نیز طرح‌های صنعتی بوده است.
بنام میزان اشتغال برای این تعداد ۱۹۶ طرح صنعتی و خدماتی و صنفی را ۹۴۸ نفر ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ طرح صنعتی و خدماتی با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۷۱ نفر از این تعداد مربوط به پنج ماه گذشته بوده است.
بنام ادامه داد: ۲۰ طرح صنعتی و صنفی ظرف سال گذشته و چهار ماه امسال در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.
وی سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها را به ترتیب ۲۶۶ نفر و ۳۵۴ میلیارد ریال ذکر کرد.
بنام تاکید کرد: بر اساس هدف گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی ۲۵ طرح صنعتی و خدماتی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
بنام یادآور شد: هم اینک ۱۱۷ طرح صنعتی، خدماتی و صنفی در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان در حال اجراست که سهم اشتغال و میزان سرمایه گذاری این تعداد طرح به ترتیب ۲ هزار نفر و ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۵ درصد از سهم سرمایه گذاری و بیش از ۷۴ درصد سهم اشتغال حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص دارد.
وی تعداد شهرک‌های صنعتی فعال در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۳ مورد ذکر کرد و گفت: تعداد کل واحدهای به بهره برداری رسیده در این نواحی و شهرک‌ها ۳۰۳ مورد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت