پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1397 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 39552

دیدار مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد با خانواده زندانیان نیازمند در دهدشت

درادامه دیدارهای مدیرکل زندان های استان با خانواده زندانیان نیازمند، از ۳خانواده زندانی نیازمنددهدشتی بازدید بعمل آمد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در بازدید مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد به همراه رییس زندان دهدشت و انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه از ۳خانواده زندانی نیازمند بسته های مواد غذایی به ارزش ۱۵میلیون ریال تحویل آنها داده شد.
به گزارش صدای جنوب، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: تکلیف بر این است که خدمات لازم به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه شود تا خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

اسماعیل جمیاری افزود:برخلاف اقشار مستضعف و نیازمند حمایت ومعاضدت جامعه خانواده های زندانیان از عسر و محرومیت برخوردارند چرا که به واسطه جرم سرپرست خانواده خودراسرشکسته می دانند که جادارد به طور ویژه اینگونه خانواده ها را نگاه حمایتی کنیم.
وی افزود:این دیدارها فرصت مناسبی است که پای درددل خانواده زندانیان بنشینیم و ازطرفی باحضور در زندان دهدشت از نزدیک مشکلات زندانیان را پیگیری کنیم.

مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده زندانیان به دلیل زندانی بودن سرپرست خود، برای تأمین معیشت دچار بحرانهای زیادی هستند، خاطرنشان کرد: اگر حمایت دستگاههای حمایتی و اجتماعی، خیرین و نیکوکاران برای این خانواده ها محقق نشود شاهد مشکلات عدیده ای از جمله، طلاق همسران زندانیان، ترک تحصیل فرزندان، ناهنجاری های اجتماعی و روانی، تهدیدات اخلاقی و گرفتاری های اعضاء خانواده ها به مشاغل کاذب و تکدیگری خواهیم بود که این تهدید و آسیب علاوه بر خانواده زندانی برای جامعه و اجتماع نیز متصور خواهد بود .

جمیاری باقدردانی از همکاری و پیگیری های مستمر انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه تاکید کرد:باتوجه به اینکه این انجمن منابع درآمدزایی برای حمایت و کمک به اینگونه خانواده ها ندارد وازطرفی درخواست ها زیاد است ، می طلبد که همکاری و مشارکت دستگاههای حمایتی، اجتماعی، خیرین و نیکو کاران برای حمایت از این اقشار نیازمند بیشتر شود تا خدای ناکرده جرم و آسیب های اجتماعی به خانواده های بی پناه زندانیان سرایت نکند.

برپایه گزارش صدای جنوب دراین دیدار بازگیر رئیس زندان دهدشت بر کمک به خانواده زندانیان نیازمند تاکیدنمود.

همچنین انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه تاکنون اقدامات ارزشمندی درجهت حمایت اززندانیان و خانواده های آنها برداشته است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت