پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1397 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 40399

اعزام گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهدشت به نقاط محروم شهرستان کهگیلویه

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهدشت صورت گرفت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهدشت به نقاط محروم شهرشتان کهگیلویه اعزام شدند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهدشت صورت گرفت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهدشت به نقاط محروم شهرستان کهگیلویه اعزام شدند .

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه دهدشت تعداد۷۰ نفر ازبسیجیان خواهر وبرادر این شهرستان در قالب سه گروه جهادی به نقاط محروم شهرستان ارسال شدن که قرار از این گروه ها علاوه بر ساخت ساز وکار عمرانی قرار است در رنگ امیزی مدارس و انجام کارهای فرهنگی..ورزشی..کلاسهای احکام..اخلاق..قران..فعالیت نمایند.

این بسیجیان در سه گروه جهادی که گروهی اول از بسیجیان کانون بسیج مهندسین وکشاورزی میباشند که قرار است به مدت سه روز به مردم روستای دشت قاضی.خدماتی مانند کارهای عمرانی .فرهنگی..ورزشی..کلاسهای احکام..اخلاق..قران.. ارائه دهند..

گروه دوم از بسیجیان حوزه دانش آموزی شهید فهمیده میباشند که در قالب گروه جهادی شهید مساوات و به مناسبت رزمایش عاشورایی از تاریخ .۱۵ شهریور به مدت دو روز در مدرسه راهنمایی کوثربه رنگ امیزی مدرسه و اماده کردن مدرسه برای سال تحصیلی۹۷ میباشند.

گروه سوم از بسیجیان حوزه حضرت رسول(ص)دهدشت میباشند که در قالب گروه جهادی شهدای گمنام به مدت یک هفته به روستای دوریزگان اعزام وقرار است در کارهای عمرانی وساخت وساز به کمک وساخت حسینیه روستاکمک کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت