پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1397 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 40574

شعله گاز در دیشموک روشن شد

بخشدار دیشموک در این آئین روز افتتاحیه گاز و روشن شدن مشعل گاز در دیشموک را یک روز تاریخی دانست و گفت امروز روز شکرگزاری و قدردانی از نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم دیشموک همانند مردم چاروسا ازنعمت گازطبیعی برخوردار شدند.

امام جمعه دیشموک در این آیین ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش ، روشن شدن شعله گاز را در دورترین منطقه استان را به مردم تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین راوند تسریع در گازرسانی به بخش دیشموک را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از مسئولین و مدیران که از مرحله تصمیم گیری تا روشن شدن مشعل سهیم بودند و فعالیت کردند تقدیر و تشکر کرد .
وی از مسئولین خواست تا طرح های نیمه تمام در دیشموک را که سد بالیاب و مسیر ارتباطی خوزستان دیشموک از این طرح ها می باشد نیز در دستور کار خود قرار دهند.
بخشدار دیشموک نیز در این آئین روز افتتاحیه گاز و روشن شدن مشعل گاز در دیشموک را یک روز تاریخی دانست و گفت امروز روز شکرگزاری و قدردانی از نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران است .
حسن امیریان از کلید دولت تدبیر و امید در دیشموک بعنوان معجزه یاد کرد و گفت : باید به مدیران و دولتمردان در عرصه گازرسانی به بخش دیشموک آفرین گفت .
وی نیز تحول روستایی دولت را معجزه دانست و خاطرنشان شد که در دولتهای گذشته تنها ۱۰ روستا بازگشایی و تسطیح شدند با وجود اینکه در دولت تدبیر و امید ۴۸ روستا بازگشایی و تسطیح و زیرسازی شدند .
وی گفت : خیلی ها معتقدند که دولت تدبیر و امید در حوزه امور خارجه و تیم مذاکره کننده و حوزه بهداشت و درمان فوق العاده بود ولی من معتقدم این دولت در حوزه های امور مالی و عمرانی بویژه تحول روستایی معجزه کرد .

بخشداردیشموک تلاش و تعامل سردار هاشمی پور راعنصری مهم در اجرای این طرح بیان کرد.
خادم مدیر کل گاز استان هم در این آئین ضمن تشکر از مردم و مسئولینی که با رفع معارضات و مشکلات با شرکت گاز همکاری نمودند گفت : این پروژه از نظر کوهستانی و صعب العبور بودن و حتی هزینه بر بودن بسیار متفاوت بود که تاکنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و به یاری خدا تا پایان دهه فجر بقیه کار را ادامه خواهیم داد .
خادم بهره برداری از این پروژه را با توجه به سختی کار و متفاوت بودن و سنگین بودن و حفاری ها و خاکبرداری های سنگین در کمترین زمان ممکن حاصل تلاش نیروهای شرکت گاز دانست که شبانه روزی در حال انجام کار هستند .
وی افزود بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی و ۴۰ دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر در این پروژه بزرگ که در حجم ریالی خاکبردای بسیار سنگین است مشغول کار و فعالیت هستند .
خادم به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اشاره کرد و گفت برای ما اهمیت بسیار زیاد دارند و با اجرای این پروژه توانستیم از قطع سالانه ۹۰ هزار اصله درخت برای سوخت روستائیان جلوگیری کنیم .
مهندس خادم به جایگاه متفاوت و ویژه ایل بهمئی اشاره کرد و گفت استعداد و نخبه پروری ایل بزرگ بهمئی به گونه ای است که در سطح کلان کشوری و استانداری و نماینده مردم بودن تولید کننده و صادرکننده نیروی انسانی می باشد که باید توجه ویژه ای به این منطقه داشت .
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و نماینده کهگیلویه بزرگ هم در این آئین ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و به حفظ شان و جایگاه روزهای محرم اشاره کرد.
سردار عدل هاشمی پروژه گازرسانی به بخش دیشموک و چاروسا را یکی از بزرگترین طرحهای جنوب کشور دانست و به شرکت گاز خسته نباشید گفت.

هاشمی پور از همه کسانیکه که درگیر مسیریابی و مسیر سازی بودند تا نیروهایی که مشغول حفاری و لوله کشی و جوشکاری بودند تقدیر و تشکر ویژه کرد .
وی خاطرنشان کرد که اگر این طرح و پروژه عظیم قطعه قطعه نمیشد نمی توانستیم به این راحتی بر آن مسلط شویم و در اجرای آن مات می شدیم .
سردار هاشمی از دکتر حسنوند و مومنی تشکر ویژه کرد که در اجرای این پروژه نهایت هم‌کاری و تلاش را داشته اند و در پایان از همه مردم و مسئولین تشکر کرد.

هاشمی پور گفت:انشالله که در مرحله پایانی تلاش میکنیم که نصب کنتور و عَلَمَکها هم به صورت رایگان انجام گیرد .
در این آئین با حضور دکتر مومنی مدیریت گاز رسانی کشور،  حسنوند و هاشمی رئیس و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ،کاظمی مدیر کل امور شهری و شهرداریهای استان نیکبخت فرماندار کهگیلویه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از مهندس خادم مدیر کل گاز استان تجلیل شد و لوح سپاس خود را از دکتر حسنوند دریافت کرد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت