پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1397 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 41110

نماینده کهگیلویه بزرگ:

با افتتاح طرح های عمرانی حوزه سلامت دسترسی مردم به امر درمان بهتر می شود

عدل هاشمی پور از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و در خصوص وضعیت روند آماده سازی پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت از جمله اورژانس جدید، کلینیک تخصصی و آموزشگاه بهورزی قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.

سردار عدل هاشمی پور در این بازدید ضمن آرزوی سلامت، تندرستی و شفای عاجل برای همه بیماران، از تلاش‌ها و خدمات  پزشکان و پرسنل بیمارستان تقدیر کرد.

هاشمی پور در خصوص روند آماده سازی طرح‌های عمرانی حوزه سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) ابراز امیدواری کرد و گفت: با افتتاح این طرح‌ ها انشالله خدمات بهتر و مطلوبتری برای مردم ایجاد می شود و دسترسی بهتر آنها به امر درمان صورت خواهد گرفت.

وی قول مساعد برای همکاری همه جانبه و فراهم آوردن امکانات در خصوص افتتاح و راه اندازی این طرح‌ها، بخصوص اورژانس جدید را داد.

درادامه عدل هاشمی پور از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و در خصوص وضعیت روند آماده سازی پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت از جمله اورژانس جدید، کلینیک تخصصی و آموزشگاه بهورزی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت