پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1397 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 42199

گزارش صدای جنوب از دیدار صمیمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با مردم روستاهای دهستان دشمن زیاری

سردار عدل هاشمی پور به منظور سرکشی و تلاش در جهت خدمت رسانی بیشتر، به دیدار مردم بخش دشمن زیاری رفت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با آنان به گفت و گو نشست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور به منظور سرکشی و تلاش در جهت خدمت رسانی بیشتر، به دیدار مردم بخش دشمن زیاری رفت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با آنان به گفت و گو نشست.

در این سفر، فرماندار کهگیلویه، بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی از قبیل بنیاد مسکن، اداره راه، راهداری و حمل و نقل، برق، مخابرات و اداره گاز نیز حضور داشتند.
نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولانی که حضور داشتند با حضور درگلزار شهدا و ادای احترام به شهدای روستای سادات مشهدی سفر خود را آغاز نمودند.
سردار هاشمی پور با حضور در مدارس روستا با دانش آموزان، آموزگاران و دبیران مدارس به گفت و گو پرداخت.
عمده مشکلات این مدارس و سایر مدارس روستاهای در مسیر و مورد بازدید عبارتند از :
فرسودگی ساختمان یک مدرسه،نبود آب سردکن، فرسودگی دستگاهها و تجهیزات آموزشی، کمبود کامپیوتر و نبود پروژکتور، کمبود وسایل سرمایشی و گرمایشی، نبود وسایل ورزشی و …برخی کلاس های درس درب نداشتند و اکثر پنجره ها فاقد شیشه بودند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به دانش آموزان و معلمان آنها متعهد شد که برخی از این نواقص را از طریق خیرین و برخی مشکلات جزئی دیگر را از طریق دفتر ارتباطات مردمی خود، مرتفع می نماید.
سردار هاشمی پور از دانش آموزان و مسئولان مدارس خواست که در حفظ و نگهداری ساختمان، کلاس های درس و اموال آموزشگاه کوشا باشند و به بحث زیبا سازی و نشاط مدرسه توجه ویژه داشته باشند.

زیرسازی و آسفالت خیابان سادات مشهدی توسط بنیاد مسکن با همکاری اداره برق، پس از رفع معارضات محلی،پیگیری قیر و آسفالت جاده اصلی (ورود تا خروج) روستا توسط راه و شهرسازی
پیگیری رفع مشکلات اینترنتی روستاهای دهستان،
پیگیری و تلاش در جهت کمک به مساجد روستاها و انجام تعمیرات مورد نیاز.لازم به ذکر است که کلاس های درس مدرسه ابتدایی سادات مشهدی وضعیت مناسبی نداشتند و مقرر شد با هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش از طریق دفتر ارتباطات مردمی نماینده سفیدکاری گردد

در پایان این دیدار صمیمی، نماینده مردم از استقبال و صبر و حوصله مردم، همراهی، احساس مسئولیت و زحمات فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیاران و مدیران ادارات تشکر و قدر دانی نمود.
همچنین مردم و دهیاران از خدمات و تلاش های مجدانه مهندس هاشمی پور، فرماندار، بخشدار و مسئولان ادارات تشکر نمودند..

از نکات مهم و برجسته این سفر، استقبال و بدرقه صمیمانه و پرشور مردم این روستاها بود که مهندس عدل هاشمی پور از آنان متواضعانه تشکر و سپاسگزاری نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت