پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1397 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 43195

در سال جاری ۲۳۸۷ مأموریت توسط اورژانس جاده‌ای و شهری دهدشت انجام گرفت

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۹۷ تعداد ۲۳۸۷ مأموریت توسط اورژانس جاده‌ای و شهری دهدشت انجام گرفته است.

پایگا خبری صدای جنوب:

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آمار ۶ ماهه ای از ماموریت های اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه را ارائه نمود

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اورژانس استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۹۷ تعداد ۲۳۸۷ مأموریت توسط اورژانس جاده‌ای و شهری دهدشت انجام گرفته است، افزود: ۵۲۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی می‌باشد که ۸۵۶ نفر مصدوم در پی داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان ۶ ماهه اول سال ۷۲۱ مصدوم بستری و ۱۳۵ نفر نی  در محل درمان سرپایی شدند.

۷۹ بیمار قلبی / ۲ احیای موفق خدمات ۱۱۵ دریافت کردند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه ابتدای سال جاری به ۷۹ بیمار قلبی خدمات پزشکی ارایه شده است افزود: دو بیمار  بعلت ایست قلبی احیای موفق شدند و به بیمارستان دهدشت انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: در طول این مدت یک زایمان موفق نیز توسط تکنیسین‌های اورژانس قلعه رئیسی صورت گرفت که بعد از اقدامات درمانی مادر و نوزاد را به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال دادند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه نیز اذعان نمود: این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۵۸ هزار نفر دارای ۷ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و ۴۶ نفر نیروی تکنسین اورژانس میباشد.

حسین دژمان با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ دهدشت در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است، خاطر نشان کرد:: مردم عزیز توجه داشته باشند در زمان بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود با تلفن ۱۱۵ تماس حاصل نمایند و از توصیه های پزشکی ارائه شده توسط مرکز دیسپچ جهت نجات جان بیمار خود توجه نمایند

وی در پایان اظهار داشت: مرکز دیسپچ اورژانس دهدشت داری ۶ کادر خانم پرستار مجرب و با تجربه است که آماده پاسخگویی به شهروندان در هنگام حادثه می‌باشند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت