پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1397 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 43552

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه:۱۳ آبان فریاد«مرگ بر آمریکا» رساتر می‌شود/ نقش رسانه‌ها درحضور پرشور مردم درراهپیمایی موثراست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: با توجه شرایط حساس کنونی، امسال ملت ایران با فریاد رساتر «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب امروز در نشست شورای هماهنگیتبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان این مناسبت را از روزهای حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه یادآور سه مناسبت مهم در تقویم کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه، گفت: روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ دانشجویان مسلمان پیرو خط امام،لانه جاسوسی آمریکا را تهران تسخیر کردند و این روز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

وی،با اشاره به توطئه‌های استکبار و تلاش برای براندازی حکومت اسلامی، تصریح کرد: به واسطه تحریم‌های جدید و اعمال فشار از سوی امریکا و اقدامات ظالمانه‌ای که قرار است از سر بگیرد،خداوند می‌خواهد ۱۳ آبان، روز «مرگ بر آمریکا» باشد.

حسینی‌طلب ادامه داد: بار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» طنین‌انداز خواهد شد تا جهانیان متوجه شوند دشمنی آمریکا با ایران بنیادی و اصولی است و هدفش این است که ایران از اصول خود کوتاه بیاید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام،گفت: خداوند می‌خواهد فریاد ملت ایران امسال رساتر باشد و کوبنده‌تر شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهند.

این مسئول خواستار هماهنگی ادارات و نهادها در برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان شد و افزود:رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی مناسب در حضور پرشور مردم در راهپیمایی نقش دارند.

حسینی‌طلب، اظهار داشت: همه مسؤولان و مدیران در این راستا احساس وظیفه داشته باشند و ضمن حضور ،زیر مجموعه خود را برای شرکت در مراسم دعوت کنند.

وی، گفت: مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح در مسیرهای سه گانه سپاه پاسداران،گلزار و پارک شهید دستغیب به سمت میدان مرکزی برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت