پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 44335

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

دکل های مخابراتی در مدارس و اماکن عمومی پرازدحام جمع آوری شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به موضوع نظارت بیشتر برتولید گوشت مرغ به لحاظ بهداشتی و هورمونی تاکید کرد و گفت: باید در این رابطه استانداردهای لازم کاملا رعایت شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر گوهرگانی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی استان تاکید کرد: با توجه به اهمیت سلامت در جامعه تمام مصوبات این شورا بدون معطلی و انباشته شدن باید اجرا شوند.
وی با اشاره به اینکه از دیدگاه کارشناسان و متخصصین امر آثار زیانبار تشعشات جانبی دکل های مخابرای معرض شده است، اظهار داشت: جمع آوری و جابجایی دکل های مخابراتی در مدارس و اماکن عمومی پرازدحام یکی از مصوبات جلسات گذشته بود که تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
گوهرگانی با تاکید بر اینکه، همه مصوبات این جلسه قانونی و باید اجرا شوند، گفت: شرکت مخابرات هرچه سریعتر نسبت به این مصوبه اقدام کند و نگرانی والدین دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش استان را در این رابطه برطرف سازد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به موضوع تخلیه تانکرهای فاضلاب خانگی اشاره کرد وگفت: آبفاضلاب شهری و روستایی و دستگاه های مرتبط هرچه سریعتر نسبت به جانمایی مکانی مشخص برای تخلیه این تانکرها اقدام کنند.
گوهرگانی به تسریع در اجرای پروژه شبکه فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) تاکید کرد و گفت: به طور مستمر تدابیر لازم در خصوص کنترل بهداشتی پساب فاضلاب شهری یاسوج به عمل آید.
وی به جمع آوری کیوسک های اطراف مدارس که عرضه و یا فروش غیرمجاز دارند، تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت و حساس بودن موضوع مواد لبنی، نظارت بیشتری بر واحدهای عرضه لبنیات و شیر فروشی ها صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به موضوع نظارت بیشتر برتولید گوشت مرغ به لحاظ بهداشتی و هورمونی تاکید کرد و گفت: باید در این رابطه استانداردهای لازم کاملا رعایت شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت