پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 44338

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:هدفگذاری ایجاد ۵۰ واحد بوم گردی در استان/ حمایت از سرمایه گذاران

یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری ایجاد ۵۰ واحد بوم گردی در استان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، محمود باقری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در قالب این هدفگذاری ۱۵ واحد بوم گردی تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

باقری با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به زیرساخت های گردشگری استان تخصیص یافته است، عنوان داشت: این اعتبارات پوشش زیرساخت هایی مانند هتلینگ، هتل آپارتمان ها و مجموعه پارک آبی را داشته است.

باقری با اشاره به نقش گردشگری و نگاه دولت به اشتغال زایی حول این محور در استان، گفت: همچنین با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی، از افراد علاقمند به سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های گردشگری مانند رشد ظرفیت های بوم گردی، هتل آپارتمان ها و سفره خانه های سنتی حمایت ویژه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان از تکمیل چندین اردوگاه گردشگری در استان خبر داد و بیان کرد: با تحقق جذب اعتبارات ملی و استانی، اردوگاه های باغ فردوس گچساران، برم الوان بهمئی، رودرونه باشت، چشمه بلقیس چرام، خهکلون یاسوج، اندرسای سی سخت، آبشار کمردوغ، اردوگاه گردشگری کریک و موگرمون لنده تکمیل شد.

باقری با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان، خاطرنشان کرد: پروژه هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج ظرفیت مناسبی در حوزه گردشگری است و افتتاح آن گام موثری در توسعه اشتغال زایی در این محور خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت